۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۴۷۴۹۶۸
امام جمعه موقت کرمانشاه:

حفظ انقلاب و تداوم آرمان‌‌های نظام وظیفه‌ای همگانی است

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به لزوم حفظ و تداوم انقلاب، گفت: حفظ انقلاب و تداوم آرمانهای نظام از شکل گیری انقلاب سخت تر است و همواره رهبر معظم انقلاب بر لزوم حفظ این آرمانها تاکید دارند.
حجت الاسلام محمد حجتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد حجتی امام جمعه موقت کرمانشاه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه ابراز داشت: همه باید ارزشهای انقلاب اسلامی را ارج نهاده و در راه حفظ و اعتلای این ارزشها تلاش کنند.

امام جمعه موقت کرمانشاه اظهار داشت: از زمان انقلاب تلاشهای بسیاری برای حفظ انقلاب و نظام صورت گرفته است بنابراین همگی باید بدانیم که تحقق انقلاب به آسانی صورت نگرفته و به دست ما نرسیده است.

حجت الاسلام حجتی بیان داشت: حفظ انقلاب و تداوم آرمانهای نظام از شکل گیری انقلاب سخت تر است و همواره رهبر معظم انقلاب بر لزوم حفظ این آرمانها تاکید دارند.

وی در ادامه افزود: امروز انقلابی ماندن از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا روحیه انقلابی حافظ ارزشهای نظام و آرمانهای امام راحل (ره) و شهدا است.

خطیب نماز جمعه کرمانشاه مطرح کرد: تلاشهای امام راحل و شهدای انقلاب و حنگ تحمیلی نباید نادیده گرفته شود، امید است این انقلاب زمینه پیروزی جهانی اسلام و ظهور حضرت ولی عصر (عج) قرار گیرد.

حجت الاسلام حجتی تاکید کرد: تلاشها و مجاهدتهای شهدای مدافع حرم نیز در تداوم تلاشهای شهدای انقلاب است و مقاومت و مجاهدتهای آنها پیام انقلاب را به گوش جهانیان رسانده است.

امام جمعه موقت کرمانشاه یادآور شد: باید زمینه های ظهور حضرت ولی عصر (عج) را فراهم کنیم و این امر تنها با تحقق عدالت و پایبندی به احکام دین و تقوای الهی امکان پذیر است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با انتقاد از وضعیت تاسف بار بیکاری در استان عنوان داشت: بیکاری به عنوان معضلی بزرگ در استان کرمانشاه سبب نارضایتی خانواده ها و نسل جوان است.

خطیب جمعه کرمانشاه در پایان گفت: مسؤولان باید در راه رفع معضل بیکاری در استان راه حلی پیدا کنند، باید کارشناسان با ارائه راه حل های مناسب زمینه بکارگیری نسل جوان در استان را فراهم کنند./201/857/ب1

ارسال نظرات