۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۴۷۵۰۱۷

مراسم بزرگداشت امامزاده موسی مبرقع برگزار شد

مراسم بزرگداشت امامزاده موسی مبرقع با حضور علما و روحانیان، استاندار قم و مدیران شهری در چهل اختران قم برگزار شد.
حضرت موسی مبرقع(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت امامزاده موسی مبرقع(ع) فرزند بلافصل امام جواد(ع) با حضور سید مهدی صادقی استاندار قم، حجت الاسلام ناصر رفیعی عضو هیأت علمی جامعة المصطفی(ص)، حجت الاسلام احمدی مدیر ناحیه یک اداره اوقاف و امور خیریه قم، مدیران و مسؤولان شهری، علما و روحانیان و خانواده های شهدا در چهل اختران قم برگزار شد.

حجت الاسلام احمدی با بیان این که حضرت موسی مبرقع(ع) جد سادات رضوی و برقعی بوده است، گفت: امروز در این مراسم زائران از عراق، پاکستان برای عرض اردات و تسلیت در این امامزاده جمع شده‌اند.

وی با بیان این که حرم امامزاده موسی مبرقع(ع) سومین زیارتگاه شهر قم محسوب می شود، بیان کرد: این حرم برای توسعه و بازسازی نیاز حمایت مادی و معنوی از سوی مدیران شهری و مردم شهر قم دارد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام رفیعی در ادامه این مراسم بر ضرورت تکریم امامزدگان تأکید کرد و گفت: بسیاری از امامزداگان عالم و فقیه، محدث و روای حدیث، مبارز سیاسی، و متعقد به امام زمان خویش هستند.

عضو هیأت علمی جامعة المصطفی(ص) به سیره زندگی امامزاده موسی مبرقع اشاره کرد و افزود: امامزاده موسی مبرقع(ع) حدود 40 سال تمام در قم زندگی کرده و منشأ خدمات علمی و فرهنگی فراوانی در این شهر بوده است./998/پ202/ب1

ارسال نظرات