۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۴۷۵۰۵۷
مدیر تبلیغات اسلامی تویسرکان:

وحدت رمز پیروزی و نتیجه تفرقه، سقوط است

مدیر تبلیغات اسلامی تویسرکان گفت: نیروهای انقلابی باید بدانند همگرایی و وحدت، سبب پیروزی و تحقق اهداف و ارزشهای انقلاب و نظام است و در صورت عدم همگرایی شکست و سقوط در انتظار ما خواهد بود.
وحدت

حجت الاسلام علی کاروند، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، درباره لزوم همگرایی نیروهای انقلابی، گفت: در آیات قرآنی و روایات فراوانی بر وحدت مسلمانان تأکید شده است و موضوع همگرایی نیروهای انقلابی مصداق آیه شریفه و اعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا است.

وی افزود: همدلی نیروهای انقلابی، سبب خشنودی خداوند و رسول او می شود و در مقابل خداوند در قرآن می فرماید اگر در میان مؤمنان تفرقه و اختلاف وجود داشته باشد، دچار عذاب علیم خواهند شد.

مدیر تبلیغات اسلامی تویسرکان ادامه داد: خداوند متعال بر جامعه ای که در آن همدلی و همگرایی وجود داشته باشد رحمتش را نازل می کند و حدیثی نیز از پیامبر(ص) نقل شده است که بیانگر همین مضمون است.

وی با اشاره به حدیثی از امیرمؤمنان(ع)، گفت: بر اساس تعبیری از حضرت علی(ع) اگر کسی از مؤمنان از جمع فاصله بگیرد، طعمه گرگ ها و دشمنان خواهد شد و باید گفت که این تعبیر درباره نیروهای انقلابی نیز صدق می کند.

حجت الاسلام کاروند اظهار داشت: نیروهای انقلابی در طول انقلاب، هم وحدت و همبستگی را تجربه کرده اند و هم تفرقه و اختلاف را و این تجربه ها ثابت کرده است که هر جا همگرایی داشته اند به خواسته های خود رسیده اند و نتیجه اختلاف ها ناکامی بوده است.

وی افزود: وحدت، عامل اخوت و تفرقه هم تراز کفر است، در سایه وحدت است که برادری دینی ما ثابت و محقق می شود و شاید از دل تفرقه کفری به وجود آید که به ارزش ها و مسیر انقلاب و شهدا ضربه وارد کند.

مدیر تبلیغات اسلامی تویسرکان ابراز داشت: وحدت و همگرایی رمز پیروزی و نتیجه تفرقه، سقوط است، بنابراین نیروهای انقلابی باید بدانند اگر بخواهیم به اهداف و ارزش های والای انقلاب برسیم باید برای رسیدن به همگرایی تلاش کنیم و در صورت عدم همگرایی شکست و سقوط در انتظار ما خواهد بود.

وی تأکید کرد: بهترین و زیباترین محور برای همگرایی و وحدت، ولایت فقیه است و وحدت نیروهای انقلابی حول این محور سبب حفظ انقلاب و نظام و تحقق اهداف و ارزش های آن است.

حجت الاسلام کاروند در پایان گفت: ما برای این انقلاب و نظام، هزارن شهید داده ایم و علمای بسیاری در این راه تلاش کرده اند و می توان گفت این انقلاب حاصل تلاش همه پیامبران و امامان معصوم است که به دست ما رسیده است و ما وظیفه داریم این انقلاب را با همگرایی و اتحاد حفظ کنیم./979/302/ب2

ارسال نظرات