۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۴۷۵۰۹۴
امام جمعه الشتر:

دستاوردهای انقلاب به دور از افراط و تفریط تبیین شود

امام جمعه شهرستان الشتر با تأکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان به دور از افراط و تفریط، گفت: بیان این ارزشها امری مؤثر در خنثی کردن هجمه های دشمن است.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید سجاد موسوی، ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان الشتر که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب، گفت: مردم ایران اسلامی با تبعیت از فرمان امام راحل در برابر رژیم شاهنشاهی ایستادگی کردند.

امام جمعه شهرستان الشتر به وقایع رخ داده و حضور مردم در پیروزی انقلاب اشاره و عنوان کرد: وحدت و تعامل مردم رمز پیروزی انقلاب بود.

وی رشد و پیشرفت کشور در عرصه های گوناگون امروز را مرهون خون پاک شهدا، ایستادگی و مقاومت مردم در برابر هجمه های دشمن دانست و گفت: مردم در هر عرصه ای که نیاز بوده همواره پشتیبانی خویش از نظام را ثابت کرده اند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه دشمنان با ایجاد تفرقه و سیاه نمایی می خواهند مردم را از انقلاب مأیوس کنند، عنوان کرد: وحدت امروز مردم که سرمایه های نظام هستند لازمه مقابله با دسیسه های دشمن است.

وی در ادامه افزود: تبعیت از فرامین رهبری در سایه اتحاد و همدلی نقشه دشمنان و استکبار را نقش بر آب می کند و این تبعیت همواره رمز موفقیت و پیشرفت کشور در عرصه های گوناگون است.

حجت الاسلام موسوی دهه فجر را فرصتی مناسب برای تجلی وحدت در نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: با استفاده از این فرصتها و نمایش وحدت در کشور باری دیگر زمینه ناامیدی دشمن و ناکام ماندن آنها در دسیسه ها علیه ایران اسلامی فراهم می شود.

امام جمعه الشتر با تأکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم به ویژه نسل جوان، گفت: با استفاده از فرصتها باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دور از افراط و تفریط به نمایش گذاشت.

وی بیان داشت: تبیین و بازگوکردن دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان فرصتی برای تقویت ارزشها بین این قشر و هجمه دشمن که به دنبال ایجاد فاصله بین نسل جوان و انقلاب هستند، خنثی می شود./9459/203/ب2

ارسال نظرات