۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۴۷۵۱۱۶
امام جمعه میانه:

فاصله مردم و مسؤولان آفت بزرگ اجتماعی است

حجت الاسلام حامدی با بیان اینکه فاصله میان مردم و مسؤولان آفتی بزرگ در جامعه است، گفت: شفافیت و صداقت در گرو این ارتباط است که زمینه ساز فهم مشکلات اجتماعی و رفع آنها خواهد بود.
حجت الاسلام حامدی، مسؤول مدارک علمی حوزه های علمیه کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمدرضا حامدی، امام جمعه میانه امروز در همایش رؤسای ادارات این شهرستان با بیان اینکه فاصله میان مردم و مسؤولان آفتی بزرگ در جامعه است، اظهار داشت: شفافیت و صداقت در گرو این ارتباط است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت ارتباط مسؤولان با مردم و استماع مشکلات موجود در جامعه، تصریح کرد: اجتماعات مردمی مانند نماز جماعت و نمازهای جمعه مراکز مناسبی برای شنیدن و آشنایی با مشکلات مردم است، مساجد محوریت جامعه اسلامی است و بهتر موقعیت برای بیان مشکلات مردم است.

مسؤول مدارک علمی حوزه علمیه کشور کم اطلاعی و نبود اطلاع از امور جامعه از آفات نبود این ارتباط است، خاطرنشان کرد: ارسال اخبار گزینشی در جهت منافع شخصی به والی جامعه از سوی برخی افراد جاه طلب و سودجو از نتایج فاصله بین مردم و مسؤولان خواهد بود.

وی با بیان اینکه اگر مسؤولان بدانند که مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و احساس کند که اخبار وی به گوش ولی می رسد، سبب بازدارندگی می شود، از این رو در عملکرد خود دقت و توجه کافی داشته و تلاش در رضایت هرچه بیشتر مردم خواهد کرد.

امام جمعه میانه اطلاع از مشکلات مردم را فهم دقیق مشکلات دانست و گفت: اگر این تعامل نباشد شاهد خواهیم بود که اهم و مهم جای خود را تغییر خواهد داد و به امور غیرمهم مورد توجه قرار خواه گرفت، در این شرایط مشکلات اجتماعی رفع نخواهد شد و حقوق برخی پایمال خواهد شد./854/203/ب2

ارسال نظرات