۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۴۷۵۱۶۳
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

عمل به تکلیف انقلابی وظیفه رسانه های انقلابی است

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا عمل به تکلیف انقلابی را وظیفه رسانه های انقلابی دانست و گفت: دفاع از انقلاب و ولایت فقیه یک تکلیف است و این دفاع بایستی همراه با مطالعه و دانش بالا، منطقی و پیش برنده در مقابل مخالفان باشد تا بهانه ای دست دشمنان نیفتد.
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران امروز در دیدار جمعی از مدیران رسانه های استان با اشاره به بیش از سه دهه دشمنی، بدخواهان نظام علیه ملت بزرگ ایران اسلامی، گفت: این دشمنی ها هر روز به شیوه ای تازه از آنها دنبال می شود.

وی با بیان این که تهدید های دشمنان انقلاب اسلامی در سه عرصه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی همزمان ادامه دارد، افزود: باید در برابر این تهدیدهای روزافزون دشمنان برنامه ای هدفمند و مناسب داشته باشیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان انقلاب اسلامی با فشار، تحریم و تهدید تلاش می کنند ملت بزرگ ایران را از حرکت در مسیر اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی دور کنند، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران هیچ گاه در برابر این هجمه های سنگین دشمن از مسیر انقلاب منحرف نخواهند شد.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که ملت ایران در برابر تهدیدات و دشمنی های بدخواهان نظام تسلیم نخواهند شد، بیان داشت: این مردم پای آرمان های انقلاب و نظام اسلامی با صلابت خواهند ایستاد و هیچ گاه عقب نشینی نمی کنند.

وی با اشاره به این که تهدید و تحریم چیز تازه ای نیست و از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز وجود داشته است، افزود: تلاش دشمن برای تسلیم کردن ملت، نظام و کشور به منظور تحقق اهداف سلطه گرایانه و استکباری خود بی فایده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا تهدیدات امروز دشمنان را بعد از فتنه 88 در بالاترین حد دانست و ادامه داد: همه انقلاب ها از داخل صدمه دیده اند، از انقلاب موسی بن عمران، انقلاب و بعثت نبی مکرم اسلام(ص) و انقلاب توحیدی ما که از داخل صدمه دیدند و در صدمه رساندن به انقلاب اسلامی، کافران و دشمنان خدا خیلی نمی توانند کاری پیش ببرند.

حجت الاسلام غلامی تهدید جدی امروز نظام انقلاب اسلامی را پذیرش کسانی دانست که در حالی به رقابت برای تصدی گری مسؤولیت های مهم می پردازند که اصلاً ساز و کار نظام را قبول ندارند.

وی با بیان این که این مسأله در هیچ کشور و نظامی معنایی ندارد، اظهار داشت: در دنیا، کشوری وجود ندارد به کسانی که ساز و کار نظامشان را قبول ندارند اجازه حتی رقابت انتخاباتی داده شود چه رسد به اینکه مقاماتشان مخالف ساز و کار آن نظام باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه سخنان خود به خطر تحریف انقلاب از سوی برخی ها در داخل اشاره کرد و با بیان این که باید مراقب برخی اظهار نظرات انحرافی در کشور بود، افزود: بیان مسأله به روز کردن انقلاب از سوی برخی ها مصداق افرادی است که ساز وکار نظام را قبول ندارد و متأسفانه در نظام هم دارای پست و مقام هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت وحدت و همبستگی در بخش های مختلف جامعه تأکید کرد و گفت: وقتی وحدت و یکدلی در بین نیروهای انقلابی وجود نداشته باشد نتیجه اش این می شود که در سخنرانی ها اینگونه به اصل نظام جسارت می شود.

وی در ادامه سخنان خود یکی از مهم ترین مطالبه های مردم را رفع مشکلات معیشتی دانست و خاطرنشان کرد: همه توان و برنامه مسؤولان و مدیران کشور باید رفع دغدغه های مردم در این باره باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه برخی ها در داخل تلاش می کنند که مردم را از این موضوع غافل کنند، گفت: برخی ها در تلاش هستند فضا را به سمتی ببرند که برجام مهم ترین مطالبه مردم است.

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت بکارگیری و ورود نیروهای انقلاب در مناصب و جایگاه مهم کشور تأکید کرد و افزود: امروز برای مقابله با تهدیدات و توطئه های دشمنان نظام اسلامی نیازمند حضور در صحنه نیروهای انقلابی هستیم.

حجت الاسلام غلامی با تأکید بر این که نیروهای انقلابی باید همه تلاش خود را برای حفظ و روند پیشروندگی نظام اسلامی انجام دهند، گفت: این نیروهای ارزشی در این مسیر شناسایی تهدیدات، دشمنی ها و معرفی دشمنان و همچنین شناخت محور عملیات دشمن برای تداوم نظام، امری انکارناپذیر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا شکل گیری جبهه مردمی انقلاب اسلامی را جریان رایج سیاسی خواند که با احساس تکلیف برای ایجاد وحدت در بین نیروهای انقلابی وارد عرصه شدند و گفت: در همه جریان های، نیروهای دلسوز انقلاب اسلامی با اندیشیدن به مصالح نظام انقلابی باید تقویت و متحد شوند.

وی همچنین بر لزوم تحقق اخلاق اسلامی رسانه ای اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه باید از بیان واقعیتی که منجر به تفرقه و درگیری و فتنه در جامعه می شود خودداری کنند و اثرگذاری در بین مخاطبان در حالی اتفاق می افتد که صداقت و اخلاص وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که باید بدانیم حرف و مطلب ما در نزد خدا حفظ مانده و در قیامت باید پاسخگوی آن باشیم، خاطرنشان کرد: حتی آن چه را که شرعاً باید می گفتیم و محافظه کارانه از بیانش خودداری کردیم هم باید نسبت به آن پاسخگو باشیم.

استاد حوزه علمیه مازندران عمل به تکلیف انقلابی را وظیفه رسانه های انقلابی دانست و تصریح کرد: دفاع از انقلاب و ولایت فقیه یک تکلیف است و این دفاع بایستی همراه با مطالعه و دانش بالا، منطقی و پیش برنده در مقابل مخالفان باشد تا بهانه ای دست دشمنان نیفتد.

حجت الاسلام غلامی در ادامه سخنان خود به انفعال کشاندن نیروهای انقلابی را حربه برخی رسانه های معلوم الحال دانست و با اشاره به اینکه در هیچ دوره ای مثل این دوره به منتقدان دلسوز دولت اهانت نشد، افزود: همه این حملات با برنامه ریزی و حساب و کتاب برای منفعل کردن انقلابیون طراحی شد، به همین دلیل باید با اطلاعات کافی مراقب بود تا به انفعال کشیده نشد./950/202/ب2

ارسال نظرات