۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۴۷۵۱۶۹

پیام شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان به خانواده های آتش نشانان

شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان ضمن ابراز همدردی با خانواده های آتش نشانان در حادثه رخ داده ساختمان تجاری در مرکز شهر تهران، پیامی صادرکرد.
مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان ضمن ابراز همدردی با خانواده های آتش نشانان در حادثه رخ داده ساختمان تجاری در مرکز شهر تهران، پیامی صادرکرد که متن این پیام به شرح زیر است:

اقدام فداکارانه آتش نشانان قهرمان هرگز از خاطره این ملت قدرشناس فراموش نخواهد شد و همواره یادآور اوج جانفشانی و اخلاص آنها خواهد بود.

حادثه دردناک آتش سوزی و ریزش ساختمان در مرکز شهر تهران همه مردم ایران اسلامی را داغدار و به سوگ نشاند.

در این حادثه غم انگیز جمعی از آتش نشانان جان خود را فدای نجات جان و مال هموطنان شان کرده و در مسیر خدمت، به لقاء الله پیوستند. این اقدام فداکارانه آتش نشانان قهرمان هرگز از خاطره این ملت قدرشناس فراموش نخواهد شد و همواره یادآور اوج جانفشانی و اخلاص ایشان خواهد بود.

اینک با گذشت ساعت ها از وقوع این حادثه تاثربرانگیز همه دستگاه های اجرائی و مسئولیتی کشور با بسیج امکانات و نیروها با حرکتی مجاهدانه و همدلانه تلاش خود را ادامه می دهند که امید است با استمرار این تلاش مجاهدانه هرچه سریعتر به نتیجه مطلوب دست یابند.

شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان ضمن ابراز همدردی عمیق با ملت شریف و خانواده های آتش نشانان قهرمان از حضرت حق برای همه خدمتگزاران در این واقعه دشوار، توان مضاعف و برای بازماندگان، صبر و اجر جزیل مسئلت می نماید./101/934/ب1

شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان

ارسال نظرات