۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۴۷۵۲۳۹
نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی:

بزرگترین ظرفیت ایران اسلامی تکیه بر توانایی داخلی است

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از ظرفیت هایی که استفاده شده و هنوز امکان استفاده بیشتر را دارد، توانایی های مردم است، از این ظرفیت در زمان شاهنشاهی استفاده نمی شد و به توان و رضایت آمریکا پرداخته می شد.
حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی

به گزارش خبرگزاری رسا در بیرجند به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در جمع اهالی روستاهای هج و نج، حصار سنگی و افکشت از توابع بخش مرکزی شهرستان بیرجند با اشاره به اقدامات خوب و به جای کمیته امداد امام خمینی(ره) در روستاهای محروم، اظهار داشت:  کمیته امداد یک نهاد انقلابی است که در کشور به صورت جهادی عمل کرده است، کمیته امداد نهادی است که کار را به سرعت برای محرومان به سرانجام می رساند.

حجت الاسلام عبادی افزود: کمیته امداد در بحث اشتغال به صورت بسیار خوبی عمل کرده است که جای تشکر دارد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در کشور مشکلاتی وجود دارد، بیان کرد: باید از ظرفیت های موجود در کشور به صورت صحیح استفاده بهینه شود.

وی افزود: یکی از ظرفیت هایی که استفاده شده و هنوز امکان استفاده بیشتر را دارد، توانایی های مردم است، از این ظرفیت در زمان شاهنشاهی استفاده نمی شد و به توان و رضایت آمریکا پرداخته می شد.

حجت الاسلام عبادی ادامه داد: ظرفیتی که  به برکت انقلاب در ۸ سال دفاع مقدس مقابل تمام دنیا ایستادگی کرد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اگر توجه به توانایی های ملت کم شد و امیدمان استعمارگران باشد یقینا آسیب پذیر خواهیم شد.

حجت الاسلام عبادی در خانه ملت مهمترین مشکل استان را کمبود آب مطرح کرد و بیان کرد: دولت باید برای طرح انتقال آب چاره ای بیاندیشد و سریعا وارد عمل شود، اساسی ترین مشکل جامعه  مشکل اشتغال است که دولت باید به صورت ضربتی وارد عمل شود و برنامه ای ارائه دهد که شفاف باشد و مردم آن را لمس کنند./880/101/ب2

ارسال نظرات