۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۴۷۵۲۴۷
امام جمعه بندرعباس:

دشمنان از هر وسیله‌ای برای حمله به اندیشه‌ های اسلامی و باورهای دینی جامعه استفاده می‌ کنند

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به تلاش مخالفان و معاندان اسلام، گفت: معاندان اسلام از هر وسیله‌ای برای حمله به اندیشه‌ های اسلامی و باورهای دینی جامعه استفاده می‌ کنند.
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان امشب در جمع روحانیان و طلاب استان هرمزگان با تأکید بر اینکه ما نمی‌توانیم در برابر شبهه‌هایی که به اسلام وارد می‌شود، سکوت کنیم، گفت: ما باید ویژگی ‌های اسلام ناب محمدی را به خوبی برای جوانان بیان و راه درست رستگاری را برای آنان تبیین کنیم، به هیچ وجه اجازه ندهیم برخی از میان جوانان جامعه ما برای دیگر ادیان یارگیری کنند.

وی با تأکید بر اینکه اگر قرآن به مانند دیگر کتب زمینی بود، گرفتار پدیده ‌های اختلاف‌آفرینی می ‌شد، افزود: قرآن به واسطه کلام آسمانی و الهی بودنش، هیچ اختلافی در آن راه ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با اشاره به تلاش بیهوده دشمنان، تصریح کرد: برخی با زمینی‌خواندن آیات قرآن به دنبال یافتن مجرایی برای زیر سؤال بردن قرآن هستند، بدانند که راه به جایی نمی برند.

آیت الله نعیم آبادی ادامه داد: دشمنان و مخالفان هر چه تلاش می‌کنند، موفق نمی شوند چون قرآن کتابی آسمانی است که اختلافی در آن وجود ندارد.

وی با اشاره به تلاش گسترده و وسیع مسیحیت برای جذب جوانان کشور تأکید کرد: روحانیون و طلاب از هر سنگر و تریبونی برای دفاع از اندیشه‌ های اصیل اسلامی استفاده کنند و دین اسلام را که همانا دین کامل از سوی خداوند متعال است، بیش از پیش به نسل جوان انتقال دهند.

امام جمعه بندرعباس به تلاش مخالفان و معاندان اسلام اشاره کرد و گفت: اینان از هر وسیله‌ای برای حمله به اندیشه‌ های اسلامی و باورهای دینی جامعه ما استفاده می‌ کنند.

آیت الله نعیم ابادی ادامه داد: اگر دفاع مؤثر و مناسبی از اسلام با الهام‌گیری از آیات قرآن کریم نداشته باشیم، به تدریج فضای جامعه تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

وی ابراز داشت: وقتی فضایی برای بیان اظهارات ضد دینی ایجاد می‌شود و فرصتی برای پاسخگویی نیز فراهم نمی‌شود، جوانان ممکن است تحت تأثیر قرار گیرند.

امام جمعه بندرعباس در ادامه گفت: وظیفه هر مسؤولی در نظام جمهوری اسلامی است که نسبت به این مسأله واکنش نشان دهند و در مورد روشن‌ شدن اذهان جوانان دغدغه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در پایان بیان داشت: دانشگاه‌ ها باید در این زمینه دغدغه داشته و اجازه ندهند که برخی از تریبون نظام جمهوری اسلامی در دانشگاه‌ ها بر علیه ارزش‌ های اسلامی و دینی ما هجمه کنند و بدون این که جوابی منطقی دریافت کنند، در اذهان جوانان ما شبهه بیافرینند./851/202/ب2

ارسال نظرات