۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۴۷۵۳۲۵
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

رسالت رسانه‌ها، دفاع هوشمندانه و هدفمند از انقلاب است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امروز در مقابل هجمه رسانه‌ای و ضدفرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی، نیازمند دفاع هوشمندانه از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران هستیم.
محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی امروز در نشست کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان با تأکید بر اهمیت نقش رسانه‌ها در تبیین دستاوردهای انقلاب اظهار داشت: رسانه‌ها بدون غلوگویی به تبیین برکات نظام اسلامی بپردازند.

وی با اشاره به تعدد رسانه‌های مکتوب و مجازی در استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: بی شک نقش رسانه ها به عنوان چشم و گوش مردم در تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های گوناگون غیرقابل اغماض است.

محمدپور با بیان این‌که دفاع بد و شعیف از انقلاب اسلامی در فضای رسانه‌ای ضربه‌ای مهلک بر پیکره نظام محسوب می شود، افزود: امروز در مقابل هجمه رسانه‌ای و ضدفرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی؛ نیازمند دفاع هوشمندانه از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با تأکید بر ضرورت اقدام هدفمند رسانه ای در انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: بدون شک اگر جانفشانی ها و ایثارگری های انقلابیون نبود، امروز ما از برکت نظام جمهوری اسلامی محروم بودیم.

وی خودباوری و خوداتکایی را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و افزود: مقایسه عقلایی از شرایط حاکم بر کشور در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی می‌تواند در قضاوت مردم اثرگذار باشد، هرچند نظام اسلامی با ایده‌آل‌ها فاصله دارد، اما توانسته در بسیاری از مسائل خودکفا باشد.

همچنین سیدمحسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در سخنانی با اشاره به شیوه‌‎های مطلوب و اثرگذار رسانه‌ای در گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: بیان عملکرد دستگاه های اجرایی، کارنامه سازی برای مدیران آنها نیست، بلکه انعکاس عملکرد نظام است.

وی با بیان این‌که رسانه ها به عنوان محل اعتماد افکار عمومی باید برای حفظ شان و جایگاه بزرگان انقلاب بسترسازی کنند، گفت: رسانه ملی برای بهره مندی از ظرفیت های رسانه ای مکتوب و مجازی استان در راستای انعکاس هر چه بهتر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده است./935/202/ب2

 

ارسال نظرات