۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۴۷۵۳۳۵
نماینده مجلس:

بازگشایی دفتر نمایندگان مجلس در شهر ری برای رفع مشکلات مردم است

مافی با بیان اینکه استقرار دفتر نمایندگان مجلس در شهرری بسیار با اهمیت است، گفت: دفتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان مردم در جهت رفع مشکلات این منطقه صورت پذیرفته است.
پروانه مافی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پروانه مافی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، امروز در نهمین جلسه شورای اداری شهرستان ری که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: مرحوم هاشمی رفسنجانی شخصیتی صبور و بردبار بود.

مافی با بیان اینکه مرحوم هاشمی شخصیتی هوشمند و دینی بود، اظهار داشت: وی ویژگی های طلایی داشت او با مجاهدت و تلاش فراوان در جهت آباد سازی کشور از هیچ اقدامی فروگذاری نکرد و رسیدن به قله پیشرفت از مهمترین اهداف آن مرحوم به شمار می‌رفت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با اشاره به دوران نوجوانی مرحوم آیت‌الله هاشمی، گفت: وی از همان دوران نوجوانی وارد قم شد و به تحصیل علوم دینی پرداخت و در عرصه کسب علوم دینی بسیار جدی بود و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کرد.

وی افزود: آیت الله هاشمی در دوران جوانی نیز با فروش اموال خود و خرید منازلی کوچک برای طلابی که در عرصه سیاست مورد ظلم رژیم طاغوت قرار گرفته بودند آنان را یاری می‌کرد.

مافی گفت: وی به وحدت و یکدلی بین مردم و مسؤولان بسیار اهمیت می‌داد و کناره گیری آن مرحوم در انتخابات اخیر به این دلیل بود تا خدشه‌ای به وحدت جامعه وارد نشود و انقلاب محفوظ بماند.

وی استقرار دفتر نمایندگان مجلس را در شهرری بسیار حائز اهمیت بیان کرد و گفت: استقرار این دفتر و حضور نمایندگان در جهت رفع مشکلات این منطقه صورت پذیرفته است./202/813/ب1

ارسال نظرات