۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۴۷۵۳۴۵
عضو مجمع اصولگرایان اصفهان مطرح کرد؛

احتمال بالای پیوستن همه چهره های انقلابی به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

معلمی با اشاره به ظرفیت جبهه انقلاب و ابراز امیدواری به پیوستن سایر شخصیت های مهم انقلابی به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: با روحیاتی که در این شخصیتها سراغ دارم ‏خواهند پذیرفت و در آینده به جمع حامیان جبهه انقلاب می آیند.‏
جبهه مردمی انقلاب اسلامی

محمود معلمی، عضو مجمع اصولگرایان اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، درباره شکل گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده، گفت: تصور بنده این است که همه نیروهای انقلابی به مرور به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی می پیوندند و این ظرفیت وجود دارد.

وی درباره بخشی از نیروهای انقلابی که هنوز در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی وارد نشده اند، گفت: این موضوع در اوایل کار کاملاً طبیعی است و ما اعتقاد داریم که ان شاءالله طی روزهای آتی سایر نیروهای انقلابی هم قانع شوند و از جبهه شکل گرفته اعلام حمایت کنند.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: تاکنون هم بخش مهم و بزرگی از نیروها و تشکلهای انقلابی به جبهه مردمی انقلاب اسلامی پیوسته اند و شخصیتهای بزرگی از این جبهه اعلام حمایت کرده اند و روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود.

معلمی افزود: ممکن است با برخی از گروه ها و شخصیتها از سوی اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب صحبت شده باشد و با برخی هم صحبت نشده باشد، اما با روحیاتی که بنده در شخصیتهای شاخص انقلابی که تاکنون به جبهه نپیوسته اند سراغ دارم، ان شاءالله خواهند پذیرفت و به جمع حامیان جبهه انقلاب می آیند.

کارشناس سیاسی صدا و سیما در پاسخ به برخی گمانه زنیها مبنی بر عدم وجود کاندیدای قوی در بدنه نیروهای انقلاب برای عرض اندام در صحنه انتخابات، گفت: این تحلیل کاملاً غلط است و افرادی که این تصور را دارند به زودی می فهمند که اشتباه می کنند.

معاون سابق اداره کل سیاسی سپاه، بیان داشت: هر چند تاکنون نامزدی از سوی جریان انقلابی معرفی نشده اما با شکل گیری جبهه مردمی انقلاب اسلامی اکنون رایزنیهایی صورت گرفته و در آینده مصداق مناسب فردی مردمی و انقلابی که زمینه رأی آوری خوبی هم داشته باشد از سوی جبهه مشخص خواهد شد./302/869/ب1

ارسال نظرات