۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۴۷۵۴۶۳
مسؤول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی:

ولایت‌مداری و اقتدار شهدا سبب پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی شد

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با بیان اینکه ولایت‌مداری و اقتدار شهدا سبب پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی شد، گفت: شهدای ایران اسلامی با ایمان راسخ و حرکت جهادی به خوبی توانستند نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند و سبب پیروزی و سربلندی انقلاب اسلامی شوند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت‌الاسلام موسی قربانی مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی بعد از ظهر امروز در نشست بزرگداشت ایام الله دهه مبارک انقلاب اسلامی که در سالن جلسات فرمانداری اراک برگزار شد، بیان کرد: شهدا با ایثار  و جانفشانی در راه نظام و انقلاب آرامش را به ملت ایران اسلامی هدیه کردند.

ایمان راسخ و حرکت جهادی شهدای انقلاب اسلامی

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی با بیان اینکه ولایت‌مداری و اقتدار شهدا سبب پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی شد، گفت: شهدای ایران اسلامی با ایمان راسخ و حرکت جهادی به خوبی توانستند نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند و سبب پیروزی و سربلندی انقلاب اسلامی شوند.

وی مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی تبعیت از فرامین رهبری و حرکت در مسیر خط امام راحل دانست و ابراز داشت: امروز نیز شرط بقا وتداوم انقلاب، حرکت در همین مسیر پسندیده است و با ما به این مسیر مقدس افتخار می کنیم.

حجت‌الاسلام قربانی با بیان اینکه در تمام جهان انقلاب‌های بسیاری به وقوع پیوسته اما بعد از مدت‌ها به فراموشی سپرده شدند و تداوم نداشتند، گفت: انقلاب ما مکتبی بود و براساس یک عقیده پاک و درست اتفاق افتاد و این اتفاق ریشه در مکتب و قرآن دارد و ما درس مبارزه با ظلم را از قرآن آموختیم و باید به آیندگان نیز این درس انتقال یابد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی خاطر نشان کرد: اکنون با گذشت بیش از 3 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از رحلت امام راحل پرچمدار اصلی این انقلاب مقام معظم رهبری است و با درایت و دوراندیشی که ایشان دارند توانستند در ادامه مسیر انقلاب را به خوبی رهبری کنند.

نقش تاثیرگذار روستاییان در پیروزی انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام قربانی با اشاره به اینکه در مسائل روستایی، مراسم ایام فجر به صورت مردمی برگزار می‌شود و حضور مسؤولان را در این مراسم خواستاریم، گفت: فعالیت کمیته‌های روستایی در برگزاری مراسم ویژه دهه مبارک فجر باید مانند سال‌های گذشته به صورت مردمی برگزار شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در ادامه در رابطه با نقش تاثیرگذار روستاییان در پیروزی انقلاب اسلامی، ابراز کرد: مردم روستاها از بدو پیروزی انقلاب اسلامی خالصانه پای انقلاب به خوبی ایستادگی کردند و ما باید امروز قدردان روستاییان باشیم.

به گزارش رسا، در این جلسه هشت مصوبه درخصوص برگزاری  مراسم در این ایام و هماهنگی بین دستگاه ها و ارگان‌ها به تصویب رسید و همچنسن مصوب شد تمامی مسؤولان کمیته‌های دهه فجر شهرستان اراک جامعه هدف خود را در روز دوازدهم بهمن ماه به منظور گل‌باران حجره حضرت امام خمینی (ره) دعوت کنند.

شایان ذکر است،  گل‌باران قبور شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اعزام راهیان پیام‌آوران ایثار و شهادت در مدارس و مراکز آموزشی، رونمایی از 10 کتاب نشر شده در حوزه دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در اراک و روستاها، تولید و پخش 14 هزار دقیقه برنامه و پخش برنامه خیابان انقلاب، پلاک 38 هر شب از بیت امام خمینی (ره) در دهه فجر از صدا و سیمای استان مرکزی و برپایی جشن‌های انقلاب، برپایی سرود 1357 نفری دانش‌آموزان و برپایی نمایشگاه‌های دستاوردهای انقلاب برخی از برنامه‌های ستاد دهه فجر شهرستان اراک است./202/842/ب1

ارسال نظرات