۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۴۷۵۴۷۲

بیان احوالات حضرت مریم از نگاه قرآن و روایات در رمان «مریم»

نگارنده «شبستان دل» از نگارش اثر جدیدش با عنوان رمان «مریم» خبر داد و گفت: این اثر درباره زندگی و احوالات حضرت مریم(س) با تکیه بر آیات و روایات است.
سوره مریم

به گزارش خبرگزاری رسا، زهرا زواریان از اتمام نگارش رمان «مریم» خبر داد و گفت: این اثر درباره زندگی حضرت مریم(س) از زبان چند پرنده روایت می‌شود که به دوره حیات، زندگی و احوالات این بانو پرداخته‌ام.

وی با اشاره به اینکه این داستان در ادامه دغدغه‌ای است که وی درباره زنان بزرگ تاریخ‌ساز داشته‌،‌ اظهار کرد: این اثر بعد از چهار،‌ پنج اثری که در این باره به نگارش درآوردم،‌ ششمین اثر به شمار می‌رود و زندگی حضرت مسیح و تولد آن پیامبر الهی را در بر نمی‌گیرد.

نگارنده «خاتون عشق» ادامه داد: تاکید من در نگارش این آثار به رویدادهای مهم تاریخ قدسی ما بوده است و لازم بود که نگاه تازه‌ای از دید خودم به موضوع داشته باشم و با تکیه بر آیات قرآنی و روایاتی که در این باره به صورت مستند بیان شده‌اند به نوشتن اثر بپردازم.

وی درباره زمانی که صرف نگارش این کتاب کرده است افزود: نگارش این کتاب دو سال به طول انجامید و منابع تازه‌ای را در این باره دنبال می‌کردم. نوشتن این اثر کار آسانی نبود و می‌خواستم نگاه تازه‌ای داشته باشم و نوشتن آن برای من از این رو دشوار بود.

این نویسنده از روایت داستان در هر فصل توسط پرندگان یاد کرد و گفت: مدت زمانی است که این اثر را به انتشارات علمی و فرهنگی تحویل داده‌ام و امیدوارم تا پایان سال یا برای نمایشگاه کتاب سال آینده از چاپ بیرون بیاید./872/103/ب3

ارسال نظرات