۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۴۷۵۵۰۸
امام جمعه سراب:

آمریکا به عنوان حامی داعش حق شرکت در اجلاس سوریه را ندارد

حجت الاسلام اکرمی گفت: آمریکا به عنوان حامی و سازنده گروه تروریستی داعش نباید در اجلاس چند جانبه بحران سوریه شرکت کند.
حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب

حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی امام جمعه سراب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به جلسه چند جانبه کشورها در مورد بحران سوریه، گفت: آمریکا به عنوان حامی و سازنده گروه تروریستی داعش نباید در این اجلاس چند جانبه شرکت کند.

وی با بیان اینکه آمریکا طبق اعتراف دولتمردان خود وجود آورنده وهابیت داعشی است و مسؤول بحران در سوریه و منطقه می‌باشد، ابراز داشت: درخواست ملت ایران این است که از حضور شیطان بزرگ در این جلسه که به عنوان حامی این تروریستها است جلوگیری به عمل آید.

امام جمعه سراب با اشاره به اعدام جوانان انقلابی بحرین به جرم سردادن فریاد الله اکبر از بلندگوهای مسجد، ابراز داشت: اینکه جوانان بحرین و یمن شهید می‌شوند ریشه انقلاب شان را محکم می کنند، اما مهر سکوت بر دهان حقوق بشر آمریکایی در حوادث منطقه، حوادث یمن و بحرین نشان دهنده پوشالی بودن این شعار است.

وی با اشاره به پیروزیهای مقاومت در منطقه، ابراز امیدواری کرد: به فضل الهی باید انقلابهای مردمی و مقاومت در منطقه هرچه زودتر به نتیجه برسد تا از قتل عام هزارن نفر از مسلمانان و مردم مظلوم منطقه جلوگیری شود و پوزه استکبار بار دیگر به زمین مالیده شود.

حجت الاسلام اکرمی با بیان اینکه جبهه مقاومت در منطقه ریشه در انقلاب اسلامی ایران دارد، افزود: همکاری و حضور مردم در برنامه های دهه فجر سبب تقویت نظام و بالا بردن وزن نظام در جهان می‌شود، همین حضور مردم  است که دشمن را از حمله به کشور مأیوس کرده است.

وی با دعوت مسؤولان به وحدت و همدلی در برابر دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران، گفت: باید سعی کنیم تا زمانی که در مسؤولیت هستیم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم، وحدت عامل یأس و ناامیدی دشمنان در ضربه به نظام اسلامی است.

امام جمعه سراب با بیان اینکه نیروهای وفادار کشور باید صدای واحدی در برابر دشمنان نظام و اسلام داشته باشند، افزود: مسؤولان باید اتحاد و انسجام خود را در برابر دشمنان انقلاب و نظام حفظ کنند، حمایت از مجموعه دولت و سایر نهادهای حاکمیتی در جهت خدمت به مردم و پیشبرد طرحها و برنامه‌های سازنده لازم است./302/854/ب1

ارسال نظرات