۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۴۷۵۵۴۱
معاون تهذیب حوزه علمیه نهاوند:

نسبت به مشکلات جنسی در جامعه نباید غافل بود

حجت الاسلام فریادرس با اشاره به جایگاه توجه به مسائل جنسی و انحرافات آن در جامعه، گفت: متأسفانه نسبت به انقلاب جنسی در جامعه غافل هستیم و فرهنگ جنسی را بین سنت و مدرنیته نگه داشته ایم و در دوران گذار مانده ایم.
مشکلات جنسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام علی فریادرس، معاون تهذیب حوزه علمیه نهاوند صبح امروز در حاشیه دومین روز از نشست تربیت مشاوره در حوزه علمیه آخوند همدان با اشاره به اهمیت توجه به مسأله مشاوره در جامعه، اظهار داشت: جامعه امروز باید به مسأله مشاوره توجه جدی داشته باشد.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص)، گفت: پیامبر(ص) فرمود بهترین راه برای درمان پیاده روی است و باید دانست که انسان منهای معنویت و خدامحوری بی چیز است و امروز جامعه متأسفانه به سمت سبک زندگی غربی حرکت می کند.

معاون تهذیب حوزه علمیه نهاوند خاطرنشان کرد: باید دید چرا در فرهنگ غرب به پدر و مادر توجه نمی شود، چون رابطه والدین بر پایه عشق بنا نهاده می شود ولی عشق و تنفر دو روی یک سکه هستند و به سرعت از یکدیگر جدا می شوند.

وی با اشاره به جایگاه توجه به مسائل جنسی و انحرافات آن در جامعه، خاطرنشان کرد: متأسفانه نسبت به انقلاب جنسی در جامعه غافل هستیم و فرهنگ جنسی را بین سنت و مدرنیته نگه داشته ایم و در دوران گذار مانده ایم.

حجت الاسلام فریادرس یادآور شد: دوره شیدایی علامت تشخیص اختلال دو قطبی است و باید توجه داشت که این بیماری دارای دوره های شیدایی و افسردگی اساسی است.

وی ادامه داد: خیلی از مسائل مزمن است و باید مورد درمان قرار گیرد و امروز مسأله مشاوره در جامعه به صورت یک راه حل اساسی بررسی نمی شود و فرهنگ اشتباه در جامعه سبب بروز مشکلات فراوان است.

معاون تهذیب حوزه علمیه نهاوند در پایان گفت: اختلالات اخلاقی و اعتقادی ماجرای خود را دارد و باید دانست که کسانی که به دلیل عدم رعایت مسائل شرعی دچار افسردگی می شوند، کم نیستند و باید مورد درمان قرار گیرند./979/202/ب2

ارسال نظرات