۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۴۷۵۵۴۳
آیت الله موسوی اصفهانی:

امنیت کشور خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است

مدیر حوزه علمیه استان همدان با اشاره به امنیت کشور در منطقه، گفت: امروز امنیت نظام اسلامی ایران الگویی برای جامعه جهانی شده است و باید قدر این نعمت را دانسته و ابعاد این مسأله مورد توجه قرار گیرد.
اصفهانی موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان همدان صبح امروز با آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به جایگاه توجه به مسائل بصیرتی در جامعه، تصریح کرد: برگزاری جلسات معرفت افزایی و جلسات بصیرتی در کشور امری لازم و ضروری است.

وی با اشاره به امنیت کشور در منطقه، گفت: امروز امنیت نظام اسلامی ایران الگویی برای جامعه جهانی شده است و باید قدر این نعمت را دانسته و ابعاد این مسأله مورد توجه قرار گیرد.

مدیر حوزه های علمیه استان همدان افزود: امروز امنیت جامعه به لطف نیروهای انقلابی و نیروهای نظامی است که با جانفشانی و بذل ایثار به دنبال برقراری آرامش در داخل کشور، مرزها و حتی بیرون از مرزها هستند.

وی با اشاره به حادثه تلخ پلاسکو، ابراز داشت: امروز جانفشانی آتش نشانان مایه افتخار کشور است که این افراد جان خود را در طبق اخلاص قرار داده و برای دیگران به میدان ورود کرده اند و این امر بسیار ارزشمند است.

آیت الله موسوی اصفهانی در ادامه گفت: البته در جامعه انحرافاتی وجود دارد ولی مشاهده صف طولانی مردم برای خون دادن در جامعه، برای افراد آسیب دیده بسیار امیدوار کننده است.

وی ادامه داد: ارزش امروز جامعه از آن کسانی است که برای خداوند جان خود را فدای دیگر افراد می کنند و این فرهنگ باید در جامعه نهادینه شود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: روحانیت باید به رسالت خود که خدمت به قرآن و بصیرت افزایی دینی در جامعه است، افتخار کند و روحانیت 14 قرن است که حج و جهاد و استکبارستیزی را حفظ کرده است./979/202/ب2

ارسال نظرات