۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۴۷۵۶۳۲
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

انقلاب اسلامی تمام اختیارات را از استکبار و دشمنان سلب کرده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: انقلاب اسلامی تمام اختیارات را از استکبار و دشمنان سلب کرده و این اختیارات به مردم واگذار شده است، مشکلات امروز مبتنی بر نوع اختیار و انتخاب مردم بوده و دشمنان نیز نهایت استفاده را از این مشکلات می برند.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از اسلام ناب است و دارای منابع و مکتب غنی است.

وی گفت: کشور اگر هیچ چیزی نداشته باشد اما از مدیریت و منابع قوی برخوردار باشد می تواند به هر چیزی دست پیدا کند و اگر مدیریت ضعیف باشد استعدادهای یک کشور هدر می رود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نباید انتظار داشته باشیم که دیگران مشکلات جامعه ما را حل کنند، افزود: مقام معظم رهبری بزرگترین سرمایه این نظام هستند و باید از این سرمایه ها باید به درستی استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: انقلاب اسلامی تمام اختیارات را از استکبار و دشمنان سلب کرده و این اختیارات به مردم واگذار شده است، مشکلات امروز مبتنی بر نوع اختیار و انتخاب مردم بوده و دشمنان نیز نهایت استفاده را از این مشکلات می برند.

وی ادامه داد: امروز بصیرت افزایی بهترین هدیه به مردم می تواند باشد تا موضوعات برایمان تفهیم شود و اختیارات خود را به هر آنچه که اطلاع نداریم واگذار نکنیم و با احساسات رفتار نکنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: اختیارات را باید به کسانی واگذار کنیم که بتوانند مشکلات کشور را حل کنند، اگر به بصیرت رسیدیم بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود./202/880/ب1

ارسال نظرات