۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۴۷۵۷۱۶
معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان:

مبلغان بازوی آموزش و پرورش در تربیت دانش آموزان هستند

معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان از مبلغان به عنوان بازوی آموزش و پرورش در تربیت دینی دانش آموزان یاد کرد و گفت: همکاری حوزه با آموزش و پرورش قابل تقدیر است.
تعلیم و تربیت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محسن یوسفوند، عصر امروز در دیدار با مدیر و معاونان حوزه های علمیه خواهران لرستان که در مرکز مدیریت حوزه استان برگزار شد، از همکاری حوزه در زمینه اعزام مبلغ به مدارس استان تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه مبلغان بازوی اجرایی آموزش و پرورش در امر تربیت دانش آموزان هستند، افزود: برنامه های تعلیم و تربیت دینی دانش آموزان با حضور مبلغان در مدارس به خوبی برگزار می شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان ارتقای بصیرت دینی و اعتقادی دانش آموزان و تقویت روحیه اعتقادی این قشر را از برکات حضور مبلغان در مدارس عنوان کرد.

یوسفوند با اشاره به حضور مبلغان در مدارس آموزش و پرورش لرستان، یادآور شد: مبلغان در قالب طرح های امین، روشنا و مبین همواره حضوری مؤثر در مدارس و فعالیتهای تبلیغی داشتند.

وی برگزاری گفتمانهای دینی را که امری مؤثر در تربیت دانش آموزان و پاسخگویی به سؤالات و شبهات آنان است را از فعالیتهای اثرگذاری دانست که از سوی مبلغان در مدارس برگزار می شود.

یوسفوند حضور مبلغان در مدارس را نیازی ضروری خواند و افزود: امید است در سایه همکاری حوزه و آموزش و پرورش و بستن تفاهم نامه همکاری حضور اثرگذار مبلغان در مدارس چشمگیرتر شود.

وی عنوان داشت: آموزش و پرورش در امر حمایت از مبلغان اعزامی و فراهم کردن شرایط حضور این قشر در مدارس همواره آمادگی خویش را اعلام می کند./9459/203/ب2

ارسال نظرات