۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۴۷۵۷۳۴
امام جمعه اسلام آباد غرب:

انس با قرآن کریم باید از ارکان اصلی حوزه های علمیه باشد

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به اهمیت قرآن در حوزه های علمیه، گفت: قرآن کریم باید از ارکان اصلی حوزه های علمیه باشد تا طلاب از بدو ورود به حوزه با قرآن و مفاهیم آن انس بگیرند.
امام جمعه اسلام آباد غرب امام جمعه اسلام آباد غرب امام جمعه اسلام آباد غرب امام جمعه اسلام آباد غرب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، شامگاه امروز محفل انس با قرآن کریم با حضور امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب و طلاب در مسجد امام خامنه ای حوزه علمیه علمیه این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام سید امیر محمدی پور، امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب در این محفل، ابراز داشت: طلاب نسبت به تلاوت قرآن اهتمام ویژه داشته باشند و از پختگی و تسلط کافی در جهت انتقال مفاهیم قرآن به جامعه بهره مند شوند.

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: طلاب باید نسبت به تلاوت قرآن و مفاهیم آن تسلط کافی داشته باشند تا در برابر شبهات دینی بتوانند پاسخگو باشند.

استاد حوزه علمیه در ادامه افزود: طلاب باید قواعد، موازین و تلاوت قرآن را خوب رعایت کنند و برنامه ای برای حفظ قرآن نیز داشته باشند.

حجت الاسلام محمدی پور یادآور شد: متأسفانه قرآن کریم مهجور بوده و به مفاهیم آن کمتر پرداخته می شود، طلاب در این زمینه باید پیشقدم باشند تا سطح دینی و اخلاقی جامعه ارتقا یابد.

وی در ادامه بیان داشت: قرآن کریم باید از ارکان اصلی حوزه های علمیه باشد تا طلاب از بدو ورود به حوزه با قرآن و مفاهیم آن انس بگیرند.

این مسؤول در پایان تأکید کرد: طلاب با تسلط بر علوم دینی پاسخگوی شبهات باشند و مکتب ائمه اطهار(ع) را در جامعه تبیین کنند./857/203/ب2

ارسال نظرات