۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۴۷۵۷۸۵
آيت‌الله عالمی:

برگزاری 700 برنامه در دهه فجر ویژه روستائیان/ ناکامی جریان‌های تکفیری برای مردم تبیین شود

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: از جمله پیروزی‌های امسال انقلاب ناکام گذاشتن دشمنان اسلام در معرفی جریان تکفیری به عنوان مسلمانان ناب بود که باید از سوی روحانیان در دهه فجر برای همه تبیین شود.
آیت الله عالمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله حسن عالمی، مسؤول کمیته روستایی و عشایری ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی و نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در نشست خبری سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: اصحاب رسانه به صورت مطلق وظیفه دارند که ارزش‌های انقلاب را تبیین کنند.

وی عنوان کرد: سالی که پشت سر گذاشتیم انقلاب اسلامی موفقیت‌های بزرگی را داشته است، طوفان تبلیغاتی علیه اسلام که از سوی گروه‌های تکفیری برپا شده بود در هدف خود ناکام ماند و دشمن نتوانست این جریان‌های خشک مغز را به عنوان مسلمان ناب در افکار عمومی دنیا معرفی کند، که سهم بزرگ این پیروزی از آن انقلاب اسلامی بود.

آیت‌الله عالمی اظهار داشت: وقتی انقلاب اسلامی از این قدرت برخوردار است باید در سالگرد دهه فجر توانایی‌های آن را برای مردم کشور خود در هر جای آن و مردم دنیا تبیین کنیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر دستاوردهای انقلاب برای روستائیان، بیان داشت: بعد از انقلاب اسلامی در بخش روستا و عشایر کارهای بزرگی صورت گرفته است، که مایه مباهات برای نظام انقلاب اسلامی است.

وی گفت: برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم‌های دهه فجر باید آحاد مردم روستایی و عشایری در این مراسم مشارکت داشته باشند چراکه جمعیت بیشتر متدین و دلداده به انقلاب هستند.

آیت‌الله عالمی ابراز کرد: تشکل‌های تولیدی و صنفی که با روستائیان و کشاورزان و عشایر سروکار دارند باید در کنار کار اجرایی کار فرهنگی هم انجام دهند که بهترین آن بزرگداشت مراسم‌های دهه فجر است که باید آنچه را که برای روستائیان انجام داده را تبین کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشارکت‌ دستگاه‌ها در کمیته روستایی و عشایری، خاطرنشان کرد: نباید همه کارها به افراد فعال در ستاد روستایی محول شود بلکه سایر دستگاه‌ها نیز باید بسیج شوند و کمیته ستاد روستایی را یاری کنند که به وظایف خود عمل کند.

وی عنوان کرد: با حضور اعضای ستاد کمیته روستایی و عشایر تجدید میثاق با آرمان‌ها امام امت و وفاداری نسبت به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب روز 9 بهمن در حرم امام راحل برگزار می‌شود.

آیت‌الله عالمی اظهار داشت: بیش از 700 برنامه در بیش از 30 هزار روستا و مناطق عشایری کشور از سوی کمیته ستاد برنامه‌ریزی شده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: امیدواری مردم و به ویژه روستائیان که نظام در گذشته و آینده برای مردم انجام می‌هد بسیار اهمیت دارد.

وی گفت: روحانیان مهاجر از طریق حوزه علمیه و سازمان تبلیغات در روستاها حضور دارند که درباره دهه فجر مراسم خواهند داشت./201/807/ب1

ارسال نظرات