۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۴۷۵۹۲۹
رییس قرارگاه منطقه ای بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا:

نمایشگاه سبک زندگی ایرانی اسلامی در شیوه زیست مردم مؤثر است

حجت الاسلام شعبانی با اشاره به اهمیت سبک زندگی در طرح ریزی حیات اجتماعی، گفت: نمایشگاه سبک زندگی ایرانی اسلامی با ظرفیت خود می تواند زندگی و شیوه زیست اجتماعی را تحت الشعاع قرار داده و در شیوه زندگی و زیست امروزی مردم مؤثر باشد.
سبک زندگی حجت الاسلام شعبانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام شعبانی رییس قرارگاه منطقه ای بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا تبریز در نشست هم اندیشی نمایشگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی در فرهنگسرای الغدیر، اظهار داشت: ارائه الگوهای زندگی سنتی و سالم برای شهروندانی که از زندگی در کلانشهرها به ستوه آمده اند تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به حجم انبوه اطلاعات ارزشمند ارائه شده در این نمایشگاه، ترسیم فضایی آرام و به دور از هرگونه ازدحام برای استفاده بهینه بازدیدکنندگان را خواستار شد و افزود: زمینه سازی بهره گیری از فرصت نمایشگاه تبریز به اندازه خود نمایشگاه از اهمیت برخوردار است تا شاهد بهره مندی بیشتری از این نمایشگاه باشیم.

رییس قرارگاه منطقه ای بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا برگزاری این نمایشگاه را در نوع خود جدید دانست و تصریح کرد: استفاده از نمایش، روایت و ابزارهای نو مانند موشن گرافی و انیمیشن برای انتقال الگوها و آموزه ها  تاثیرگذار و متناسب با ذایقه مخاطبان امروزی است و موجب استقبال بیشتر بازدیدگنندگان خواهد شد.

وی با اشاره به جذابیت زندگی سنتی و ایرانی برای مخاطبان کلان شهرها، گفت: با توجه با اینکه اغلب شهروندان از آسیبها و مخاطرات زندگی در کلانشهرها به ستوه آمده اند، دوری جستن از فضاهای آپارتمانی و ارائه الگوهای زندگی سنتی و سالم برای مخاطبان جذاب خواهد بود.

حجت الاسلام شعبانی با اشاره به اهمیت سبک زندگی در طرح ریزی حیات اجتماعی، خاطرنشان کرد: نمایشگاه سبک زندگی ایرانی اسلامی با ظرفیت خود می تواند زندگی و شیوه زیست اجتماعی را تحت الشعاع قرار داده و در شیوه زندگی و زیست امروزی مردم مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی با محوریت الگودهی سبک زندگی صحیح برای عموم شهروندان است، تصریح کرد: زندگی در کلانشهرها و در چارچوب آپارتمانی سبب شده است تا مردم از این فضاها دوری بجویند و به سمت زندگی آپارتمانی حرکت کنند.

رییس قرارگاه منطقه ای بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا با ابراز امیداوری از تأثیر گذاری مثبت این نمایشگاه، گفت: امید است این نمایشگاه در ایام دهه فجر با استقبال مردم روبرو شده و تإثیرات مثبت آن را مشاهده کنیم./202/854/ب1

ارسال نظرات