۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۴۷۵۹۳۰
همزمان با دهه فجر؛

نمایشگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی در تبریز برگزار می شود

نمایشگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی با محوریت الگو دهی سبک زندگی درست برای عموم شهروندان در ایام دهه فجر برگزار می شود.
سبک زندگی اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حمیدی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز در نشست هم اندیشی نمایشگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی در فرهنگسرای الغدیر، اظهار داشت: این نمایشگاه با محوریت الگو دهی سبک زندگی درست برای عموم شهروندان در ایام دهه فجر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مصمم هستیم در این نمایشگاه الگوها و بسته های آموزشی طرح ریزی شده را برای ۲۰۰ هزار نفر از شهروندان تبریزی ارائه کنیم، ابراز داشت: این نمایشگاه به مدت چهار الی شش ماه و با نظرخواهی از نهادهای مختلف پژوهشی و اجرایی شهر و استان از جمله دانشگاه تبریز برگزار می شود.

حجت الاسلام حمیدی با ابراز امیدواری از برگزاری با شکوه و استقبال پر شور مردم تبریز از این نمایشگاه، افزود: همچنین از نظرات اداره کل تبلیغات اسلامی استان، حوزه هنری استان، اتاق بازرگانی تبریز و اداره کل امور اجتماعی استانداری بهره گرفته شده است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اهمیت ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، خاطرنشان کرد: اهمیت موضوع موجب شده است طراحان و برگزار کنندگان این نمایشگاه همه تلاش خود را به کار بگیرند تا این نمایشگاه در نهایت تأثیر گذاری مثبت برگزار شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز گستره وسیع اطلاعات و موضوعات ارائه شده در این نمایشگاه را یاد آورد شود و افزود: این نمایشگاه با بهره گیری از کارشناسان مجرب و بررسیهای لازم از هر گونه آسیب و چالش اجتماعی برای مخاطبان عاری است.

وی خاطرنشان کرد: در طی برگزاری این نمایشگاه، با همکاری معاونت شهرسازی شهرداری تبریز کمیته متشکل از مهندسان سازمان نظام مهندسی و مشاوران خانواده در محل نمایشگاه مستقر شده و خدمات رایگان مشاوره ای برای مخاطبان در پیاده سازی سبک زندگی اسلامی با بررسی امکانات و نوع زندگی مراجعه کنندگان ارائه خواهند داد./203/854/ب1

ارسال نظرات