۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۴۷۵۹۳۳
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

تبعیت مردم از ولایت، عامل پیروزی انقلاب اسلامی

حجت الاسلام محمدزاده یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی را تبعیت مردم از دین، ولایت، معنویت و حفظ اتحاد و انسجام دانست و گفت: امروز تداوم اسلام و انقلاب وظیفه ما است.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شبستر با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین آرمانهای انقلاب است، گفت: جوانان باید با آرمانهای انقلاب عجین باشند.

وی با تأکید بر معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل امروز، گفت: از جمله مهمترین موضوعات دهه فجر شناساندن ارزشها به نوجوانان و جوانان است، به ویژه رهبری هوشمندانه امام و ولایت مطلقه فقیه و تأثر آن در اتحاد و انسجام مردم که برخاسته از دین و معنویت بود باید برای جوانان شناسانده شود.

عضو شورای استانی حوزه علیمه آذربایجان شرقی انقلاب اسلامی را یک نقطه روشن در تاریخ ایران دانست و افزود: در این انقلاب عظمت اتحاد و انسجام و تبعیت از دستورات اهل بیت(ع) آشکار شد که ثمره آن انفجار نور و از میان رفتن سلطه استبداد و استکبار جهانی در ایران بود.

وی یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی را تبعیت مردم از دین، ولایت، معنویت و حفظ اتحاد و انسجام دانست و تصریح کرد: امروز تداوم اسلام و انقلاب وظیفه ما است، لازم است با تبیین و ترویج آرمانهای انقلاب در میان نسل جوان اندیشه امام راحل را تداوم بخشیم./203/854/ب1

ارسال نظرات