۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۴۷۵۹۳۴
حجت الاسلام ابراهیم زاده:

دستگاه های اجرایی دهه فجر خراسان جنوبی از اعتبارات دولتی محروم هستند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: دستگاه های اجرایی و مرتبط دهه فجر از اعتبارات دولتی محروم هستند هرچند این دستگاه ها از کمک های خیریه مردم استفاده می کنند اما انتظار می رود از اعتبارات دولتی نیز برخوردار شوند.
ابراهیم زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام مرتضی ابراهیم زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی شامگاه سه شنبه در جلسه مسؤولان کمیته های ستاد دهه فجر استان اظهار داشت: 23 کمیته تخصصی ستاد دهه فجر در خراسان جنوبی وجود دارد که بخشی از این کمیته ها دولتی و بخشی دیگر مردمی است.

وی با بیان اینکه کمیته های ستاد دهه فجر استان از یک ماه گذشته جلسات متعددی را برگزار کرده اند، گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی یکی از مصادیق بارز دفاع و وحدت ملی است که فعالیت های خوبی تاکنون برای ایام دهه فجر صورت گرفته است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: امیدواریم یاد و خاطره شهدایی که در دفاع از حریم ولایت شهید شدند را گرامی بداریم و پیام آن ها که همان پیام رهبری و امام(ره) است را به نسل های آینده منتقل کنیم.

حجت الاسلام ابراهیم زاده با بیان اینکه وحدت رمز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، تصریح کرد: از فردا نشست های خبری کمیته های دهه فجر استان که شامل کمیته های دانشجویی، فضای مجازی، همیاری و تشکل های مردمی، فرهنگی و هنری، مساجد، کودک و نوجوان، نیروهای مسلح، روستایی و عشایری، بسیج، زنان و خانواده، فرهنگیان و دانش آموزی، اصناف و بازاریان، قرآن و تشکل های دینی و ایثارگران می باشد در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی و مرتبط دهه فجر استان از اعتبارات دولتی محروم هستند هر چند این دستگاه ها ار کمک های خیریه مردم استفاده می کنند اما انتظار می رود از اعتبارات دولتی نیز برخوردار شوند./202/880/ب1

ارسال نظرات