۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷
کد خبر: ۴۷۵۹۷۳
همراه با تجلیل از خانواده شهدای آتش نشان؛

اجلاس سراسری نشست عالی مدیریت برگزار شد

اجلاس سراسری نشست عالی مدیریت و تجلیل از خانواده شهدای آتش نشان در باشگاه دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار شد.
مدیریت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اجلاس سراسری نشست عالی مدیریت و تجلیل از خانواده شهدای آتش نشان سه شنبه شب در باشگاه دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار شد.

در این نشست سید محمد غرضی، فعال سیاسی به عنوان سخنران اصلی حضور داشت.

در بخش دیگری از مراسم ولی شجاع پوریان، دبیر اجرایی اجلاس سراسری نشست عالی مدیریت در سخنانی با بیان این که فطرت انسان به دنبال تغییر است، گفت: متون دینی مانند قرآن، نهج البلاغه و... اسوه معرفی می کند و در قرآن نبی اکرم(ص) به عنوان بهترین اسوه معرفی شده اند.

شجاع پوریان در ادامه تحول به وسیله مدیران تحول آفرین را سبب پیشرفت جامعه دانست و تأکید کرد: بحث مدیریت موفق بسیار جدی است.

وی ادامه داد: اجلاس سراسری به دنبال شناسایی این مدیران است تا عوامل موفقیت آن ها شناسایی و به جامعه معرفی شود.

علیرضا دائمی، کارشناس انرژی به عنوان سخنران سوم با بیان این که در عرصه سازی خوب عمل کرده ایم، یادآور شد: در عرصه توسعه و فرهنگ سازی خوب عمل نکرده ایم که در این زمینه نیز باید ورود داشته باشیم و راهکار آن توجه به مدیریت کلان است.

وی خاطرنشان کرد: ضعف مدیریت نیز به افراد و مقررات باز نمی گردد بلکه به کمی مشارکت مردم مرتبط است. چالش دیگر این است که واحدها با هم هماهنگ نیستند.

دائمی گفت: در زمینه فرهنگ و سرمایه های اجتماعی خوب عمل نکردیم. به جای مدیریت بحران باید مدیریت ریسک داشته باشیم./202/993/ب1

ارسال نظرات