۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۴۷۵۹۷۵
استاد حوزه علمیه بابل:

حماسه ششم بهمن آمل سند زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است

استاد حوزه علمیه بابل با اشاره به تقدیم چهل شهید در حماسه ششم بهمن آمل، گفت: حماسه بزرگ و تاریخی ششم بهمن آمل، سند زرینی از ایستادگی و مقاومت ملت ما در مقابل جبهه کفر و نفاق است.
محسن شیخی عزیزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محسن شیخی عزیزی، استاد حوزه علمیه بابل شب گذشته در مراسم گرامیداشت حماسه ششم بهمن آمل در زرگرشهر بابل با گرامیداشت یاد شهدای این حماسه بزرگ ملی، گفت: حماسه ششم بهمن آمل یادآور حماسه بزرگ مردم خطه دیار علویان مازندران در دفاع از ساحت انقلاب و اسلام است.

وی افزود: تقدیم چهل شهید سندی زرین از ایستادگی و مقاومت ملت ما در مقابل جبهه کفر و نفاق است و سیلی محکمی از جانب آحاد مردم آمل و شهرهای اطراف بر گوش منافقان نواخته شد.

عضو هیأت امنای مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بابل با اشاره به تجلیل امام راحل در وصیت نامه سیاسی الهی خود از حماسه ششم بهمن آمل، اظهار داشت: عده ای گرگ صفت دندان تیز کرده از سوی دشمنان ملت ما جهت نابودی انقلاب تربیت شده بودند که اعتراف برخی از دستگیر شدگان این واقعه از عمق جنایت وحشیانه و غیر انسانی این افراد منحرف تروریست پرده برداشت.

وی افزود: ملت خداجو و انقلابی ایران تحت تعالیم اهل بیت(ع) و پیروی از خط امام و انقلاب هیچ واهمه ای از تروریست های جانی و اربابان آنها ندارند و با تمام وجود از بدنهایشان سنگری برای حفظ حریم اسلام و انقلاب می سازند همانگونه که مردم آمل جای جای این شهر را سنگر دفاع در برابر منافقان کور دل ساخته بودند.

حجت الاسلام شیخی با اشاره به پیشینه مردم مازندران در دفاع از اسلام حقیقی برگرفته از معارف اهل بیت(ع)، گفت: مردم دیار علویان مازندران پناهگاه فرزندان امامان و سادات در اوج ظلم های سلسله های بنی امیه و بنی عباس بودند و در دوران انقلاب و پس از آن در به ویژه در دفاع مقدس حماسه های بی نظیری از غیرت و شجاعت در دفاع از اسلام و انقلاب را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: تقدیم بیش از 10 هزار شهید از استان مازندران در راه انقلاب نشان از حمیت و غیرت دینی مردم این منطقه دارد.

امام جمعه لاله آباد ضمن بیان اهمیت دشمن شناسی و زمان شناسی در مواجهه با تهاجم دشمنان، تصریح کرد: تاریخ نشان داد که دشمن برای ضربه زدن همواره از عناصر نفوذی منحرف خود برای سست کردن صفوف مستحکم مقاومت بهره می برد و باید با بصیرت و هوشیاری این عناصر را شناخت و با آنها مقابله کرد.

وی افزود: تاریخ پرفراز و نشیب قریب به چهار دهه انقلاب اسلامی مملو از جریان های خطرناک و انحرافی است که هر یک از آنها برای نابودی یک نظام سیاسی کافی است اما به تدبیر شایسته ولایت فقیه و پیروی همه جانبه و متحدانه ملت از امام و رهبری این توطئه های یکی پس از دیگری به شکست کشانده شد./1313/202/ب2

ارسال نظرات