۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۴۷۵۹۸۳
سردار اهوازیان:

مطالبات رهبری باید منطقی پیگیری شود

راوی جبهه‌های مقاومت با اشاره به اینکه امروز زمان جنگ نرم فرارسیده است و باید به صورت منطقی و دقیق این مطالبه رهبری اجرایی شود، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها بر برخورد با حقوق های نجومی تاکید کردند؛ ولی برخی ها آن را نادیده گرفته اند.
مطالبات رهبری باید منطقی پیگیری شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  سردار عبدالفتاح اهوازیان سه شنبه شب 5 بهمن ماه در سلسله نشست های هیأت الی بیت المقدس  رزمندگان فاتحین که در مسجد امیرمومنان(ع) قم برگزار شد با بیان اینکه  در جنگ شهدایی بودند که آثار ایجابی داشتند، اظهار کرد:  شهید علم الهدی یکی از شهدایی بود که در 106 روز  جنگ حضور داشت؛ ولی امروز مزارش به زیارتگاه عاشقان و کاروان های راهیان نور تبدیل شده است.

وی به برخی سمپاشی ها علیه مدافعان حرم اشاره کرد و افزود: امروز ایران بیشه شیران است؛ ولی شیران چون غرش نکردند صدای زوزه شغال ها بلند شده است و امروز برخی ها جرات پیدا کرده اند به شهدا اهانت می کنند.

راوی جبهههای مقاومت با اشاره به اینکه امروز زمان جنگ نرم فرارسیده است و باید به صورت منطقی و دقیق این مطالبه رهبری اجرایی شود، بیان کرد:  رهبر معظم انقلاب بارها بر برخورد با حقوق های نجومی تاکید کردند؛ ولی برخی ها آن را نادیده گرفته اند.

وی  ادامه داد: کسانی که  ادعا می کنید مدافعان حرم برای پول به سوریه می روید چرا به  حرف امام حسین(ع) عمل نمی کنید که اگر دین ندارید آزاده باشید،اگر وطن را دوست ندارید چرا از غیرت و ناموس خود چشم پوشی می کنید، اگر مدافعان حرم نبودند معلوم نبودند امروز در مرزهای ایران بایستی با داعش می جنگیدیم.

اهوازی با بیان اینکه متاسفانه کسانی که در زمان جنگ در دانشگاه آکسفورد  پیش مامان تاچر درس می خواندند امروز مدافعان حرم و دولت سوریه را کودک کش معرفی کرده اند، تصریح کرد: این افراد  چرا در زمانی که  آمریکایی ها در افغانستان جنایت می کردند و اعضا بدن کودکان را می فروختند لا شده بودند.

وی با اشاره به اینکه مدعیان مذاکره باید بدانند که خون شهدا قابل مذاکره نیست، اظهار کرد:  امروز مدافعان حرم با جان فشانی توانستند روسیه را در سوریه به مدافع حرم تبدیل کنند، مذاکره کنندگان هم بدانند که مقاومت تنها راه حل بحران هاست.

راوی جبهههای مقاومت،گفت: امروز عزت جمهوری اسلامی ایران بدلیل جان فشانی خون شهدا بدست آمده است؛ و امروز چشم امید همه به جمهوری اسلامی  و ولایت دوخته شده است./858/202/ص

ارسال نظرات