۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۴۷۶۰۲۳
رئیس بسیج مسجد و محلات کشور:

تلاش بسیج در بستر مساجد شکل می‌گیرد

بهشتی با بیان این که تلاش بسیج در بستر مساجد شکل می‌گیرد، گفت: به همین منظور در 500 شهر و 32 استان افرادی را انتخاب کردیم و در این انتخاب معیار ما انتخاب امام جماعت، مدیر کانون‌های فرهنگی، هیأت امنا و فرمانده پایگاه بسیج بوده است.
بهشتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار حسین بهشتی رئیس بسیج مسجد و محلات کشور پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه برترین‌های مساجد کشور که در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد با اشاره به اینکه این جشنواره با هدف انسجام‌بخشی نهادهای مرتبط با مسجد برنامه‌ریزی شده است، اظهار داشت: این جشنواره از روز مساجد امسال کلید خورده است.

وی ادامه داد: در 30 مرداد امسال در روز جهانی مسجد در تمام استان‌های کشور با همکاری کانون‌های فرهنگی، بسیج، سازمان تبلیغات، صدا و سیما، نماینده ولی فقیه و اوقاف و امور خیریه کارگروه تشکیل شد تا مساجد را ارزیابی کنند.

رئیس بسیج مسجد و محلات کشور تاکید کرد: تلاش بسیج در بستر مساجد شکل می‌گیرد، به همین منظور در 500 شهر و 32 استان افرادی را انتخاب کردیم، در این انتخاب معیار ما انتخاب یک امام جماعت، مدیر کانون‌های فرهنگی، یک هیأت امنا و یک فرمانده پایگاه بسیج بوده است.

بهشتی یادآور شد: از استان‌های مختلف حدود 180 برگزیده استانی حضور دارند، بسیج با رویکرد جدید به مسجد که در پرشور شدن مساجد نقش مهمی خواهد داشت تشکر می‌کنم./202/816/ب1

ارسال نظرات