۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۴۷۶۰۵۲

دیدار مشاور آموزش و پرورش با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی دیدار و گفت وگو کرد.
دیدار مشاور وزیر آموزش و پرورش با امام جمعه ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام  مجتبی ملکی، مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی دیدار و گفت وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در این دیدار با اشاره به تعامل آموزش و پرورش و حوزه های علمیه در استان، افزود: حوزه های علمیه باید نیروی مورد نیاز برای حضور تبلیغی در مدارس را تأمین کنند.

حجت الاسلام  مجتبی ملکی، مشاور آموزش و پرورش نیز در این دیدار با تقدیر از حمایتهای امام جمعه ارومیه از فعالیتهای فرهنگی آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: شرایط مرزی استان اذربایجان غربی همکاری تنگاتنگ آموزش و پرورش و حوزه های علمیه را می طلبد.

وی افزود: مدارس علوم و معارف اسلامی ظرفیت بسیار خوبی برای تربیت دینی دانش آموزان است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

ملکی از تصویب ایجاد دفتر همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد و گفت: در صورت تأیید و امضای ریاست محترم جمهور این مصوبه عملیاتی خواهد شد.

دبیر ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش با اشاره به توفیق طرح امین در مدارس، از ایجاد رشته تخصصی تبلیغ دانش آموزی در حوزه های علمیه خبر داد.

فریدون سیدمصطفوی، مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این دیدار با اذعان به حمایتهای امام جمعه ارومیه از طریق تبیین مسائل مرتبط با آموزش و پرورش در خطبه های نماز جمعه، گفت: آموزش و پرورش برای همکاری با حوزه های علمیه استان آمادگی کامل دارد.

سیدمصطفوی از همکاری 52 روحانی در قالب طرح امین با آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: آموزش و پرورش استان برای افزایش تعداد مدارس امین هیچ محدودیتی ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: تعداد 620 نفر روحانی نیز به عنوان امام جماعت در مدارس استان حضور می یابند./936/202/ب2

ارسال نظرات