۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۴۷۶۰۵۵
آیت الله علوی گرگانی:

دولت برای کنترل آسیب های فضای مجازی برنامه ریزی کند

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این که فضای مجازی در عصر کنونی حد و حدودی ندارد، گفت: راه حل این نقیصه آن است که با برنامه‌ریزی‌های لازم به هر میزان که ممکن باشد فضای مجازی کنترل شود.
حضرت آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای هیأت مدیره مرکز حقوقی حصا، ضمن قدردانی از فعالان این مرکز حقوقی، اظهار داشت:‌ کارکنان این مجموعه افراد پرتلاشی هستند که برای اصلاح جامعه و تأمین حقوق جامعه کوشش می‌کنند؛ از این رو امید‌واریم در کارشان موفقیت قابل توجهی کسب کرده و بتوانند به اهداف مقدسشان  در جامه پیاده کنند.

وی ابراز داشت: امروز جامعه ایران دچار گرفتاری‌هایی است که منجر به افزایش آمار طلاق شده است و این مصیبت بزرگی بر جامعه ایران است؛ بنابراین باید برای برچیده کردن این معضل تلاش کنیم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که فساد و طلاق در جامعه بسیار افزایش یافته است، تصریح کرد: باید علت‌یابی و جهت یابی کرد که چرا در جامعه فساد و طلاق زیاد شده است، زمانی که به بررسی عوامل آن می‌پردازیم به این نتیجه می‌رسیم که غالب مشکلات جامعه، فضای مجازی است که مرز و بوم‌ها و حریم خانواده‌ها را شکسته است.

وی تأکید کرد: خداوند متعال وجود انسان را به گونه‌ای آفریده است که دارای شهوت و غضب است و سلامتی بشر در داشتن این خصوصیات است منتها استفاده از این غرایض باید در محدوده خود باشد در غیر این صورت به شخص و جامعه آسیب‌خواهد رساند.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این که فضای مجازی در عصر کنونی حد و حدودی ندارد و هر کسی از هر دَر و از هر طریقی وارد حریم خصوصی افراد می‌شود، افزود: راه حل این نقیصه آن است که با برنامه‌ریزی‌های لازم به هر میزان که ممکن باشد فضای مجازی کنترل شود از این رو دولت می‌تواند با صدور مجوز به فعالان این فضا از سوء استفاده برخی جلوگیری کند. /878/202/ص

 

 

ارسال نظرات