۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۴۷۶۰۸۹

مدیرکل جدید کمیته امداد آذربایجان شرقی منصوب شد

محمدی کلامی به عنوان مدیر کل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرفی منصوب شد.
محمد کلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مراسم تودیع و معارفه مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز با حضور مسؤولان کشوری این اداره کل و همچنین مسؤولان استانی و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار شد و طی آن حسین دشتی پس از هفت سال زحمات فراوان در مدیریت این اداره کل مورد تجلیل قرار گرفت.

در این مراسم قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره)، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار و جمعی از روسای ادارات و دانشگاه های استان حضور داشتند.

محمد کلامی در این مراسم به عنوان مدیر کل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) تبریز منصوب شد و حسین دشتی پس از مراسم تودیع امروز در سمت مدیریت کل کمیته امداد در استان اردبیل به کار خود ادامه خواهد داد.

محمد کلامی مدیر کل جدید کمیته امداد آذربایجان شرقی در این مراسم  با تأکید بر توجه به موضوعات فرهنگی، اظهار داشت: دغدغه اصلی ما در دوران جدید توجه به موضوعات و مسائل فرهنگی در خانواده های نیازمند خواهد بود، شایسته سالاری نیز از موضوعات مورد نیاز ادارات است که مورد توجه خواهد بود.

وی با بیان اینکه لازم است از تجربیات آقای دشتی در آینده این استان بهره مند شویم، افزود: دوران جدید این اداره با  مدیریت جهادی و مبتنی بر علمی با هزینه کرد پایین ادامه خواهد یافت، ملاک پیشرفت در کمیته امداد تنها خدمت  به مردم و نیازمندان است./854/203/ب2

ارسال نظرات