۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۴۷۶۱۴۲
در آستانه دهه فجر؛

دوازدهمین نشست «کلام ولایت» در اهواز برگزار می شود

دوازدهمین نشست «کلام ولایت» در آستانه دهه فجر با سخنرانی مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با محوریت مسائل روز جهان اسلام و مسائل اعتقادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در اهواز برگزار می شود.
نشست کلام ولایت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، دوازدهمین نشست «کلام ولایت» در آستانه دهه فجر با سخنرانی مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با محوریت مسائل روز جهان اسلام و امت های اسلامی، شامگاه جمعه، 8 بهمن ماه سال جاری در مسجد آیت الله شفیعی در اهواز برگزار می شود.

براساس این گزارش، دوازدهمین نشست «کلام ولایت» با سخنرانی، حجت الاسلام سید محسن شفیعی، مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان در اهواز برگزار می شود.

بنابراین گزارش، دوازدهمین نشست «کلام ولایت» با حضور اقشار گوناگون مردم به ویژه جوانان، طلاب و فعالان فرهنگی به صورت مستمر و براساس موضوع های مناسبتی برگزار خواهد شد. این نشست در آستانه دهه فجر و با تبیین عناوینی به این مناسبت اجرا می شود.

در ادامه گزارش، دوازدهمین نشست «کلام ولایت» در تاریخ جمعه، 8 بهمن ماه سال جاری ساعت 19:30 در مسجد آیت الله شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به نشانی اهواز، میدان شهداء برگزار می شود.

گفتنی است، مسجد آیت الله شفیعی، از مساجد فعال در عرصه های فرهنگی و جذب جوانان و همچنین برپایی حلقات صالحین است که فعالیت های خود را زیر نظر نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری انجام می دهد./204/9453/ب1

ارسال نظرات