۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۴۷۶۱۴۴
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران خوزستان خبر داد؛

برگزاری دوره آشنایی طلاب با تهدید و فرصت های فضای مجازی

معاون فرهنگی، تبلیغی و تربیتی حوزه های علمیه استان خوزستان از برگزاری دوره آشنایی طلاب با تهدید و فرصت های فضای مجازی خبر داد.
فضای مجازی

خانم فروزنده، معاون فرهنگی، تبلیغی و تربیتی حوزه های علمیه استان خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره یک روزه فضای مجازی ویژه طلاب حوزه علمیه خوزستان، استاد و دانش آموختگان، ابراز داشت: امروزه اندیشه ها در فضای مجازی ایجاد می شوند و از این فناوری می توان در جهت توسعه علمی استفاده کرد.

وی با اشاره به سخنی از رهبرمعظم انقلاب مبنی بر لزوم آشنایی طلاب و روحانیان با فضای مجازی، اظهار داشت: طلاب و روحانیت وظیفه ترویج و تقویت بنیه های دینی مردم را برعهده دارند و از طریق فضای مجازی می توان در این مسیر گام برداشت.

معاون فرهنگی، تبلیغی و تربیتی حوزه های علمیه استان خوزستان فضای مجازی را یکی از بهترین و پرکاربرد ترین تریبون جهت تبلیغ دین برشمرد و گفت: با غفلت طلاب و روحانیان خواهر از فضای مجازی به یقین دشمن اسلام و انقلاب تغذیه دیگری را به مردم ارائه می دهد که نتیجه آن تربیت غیر اسلامی است.

فروزنده با اشاره به این که امروزه فضای مجازی تهدید جدی برای افول عقاید مردم به شمار می‌رود، بیان داشت: تاثیر فضای مجازی بر روی افراد بسیار زیاد شده از این رو در اخلاق، رفتار و منش افراد تاثیر دارد.

این مقام مسؤول بیان داشت: دوره یک روزه فضای مجازی ویژه طلاب حوزه علمیه خوزستان، استاد و دانش آموختگان، با هدف آسیب‌شناسی فضای مجازی در خانواده و تأثیرات آن بر روابط بین اعضای خانواده برگزار شد.

وی با اشاره به این که دوره فضای مجازی یک روزه و با حضور استاد ضابط از شهر مقدس قم برگزار شد، ادامه داد: کلاس های آموزشی این دوره ضبط و ثبت شد و در پایان به حاضران اهدا شد./303/9453/ب1

ارسال نظرات