۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۴۷۶۲۰۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

بصیرت، گفتمان سازی انقلاب و ولایت از ضروریات جامعه است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بصیرت، گفتمان سازی انقلاب و ولایت را از ضروریات جامعه داست و گفت: تقویت ایمان و بصیرت یکی از مهم‌ترین اساس پایه‌های انقلاب اسلامی در هر فرد ایرانی و اسلامی است.
حجت الاسلام ستوده، مديرکل تبليغات اسلامي استان اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، عصر امروز در نشست فصلی مسؤولان ادارات تبلیغات اسلامی استان با هدف هم اندیشی و هم فکری برای بررسی وضعیت فرهنگی منطقه و حل مشکلات و موانع فرهنگی و دینی، خاطرنشان کرد: در مدیریت مشارکتی بحث تصمیم گیری مهمترین اصل است و مطالبه گری امری است که در مدیریت مشارکتی شکل می یابد.

وی افزود: در کلیه شهرها فعالیت فرهنگی تبلیغی مطلوب است اما نقش آفرینی سازمان در بخش ها و روستاها قابل دقت است باید روستاها در اولویت قرار گیرد و دراستقرار مبلغ و روحانی در روستاهای بدون روحانی اقدامات مناسبی انجام شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: در بحث تشکیل شورای فرهنگی و اجتماعی روستایی روحانیان مستقر و طرح هجرت می توانند تاثیر بسزایی داشته باشند.

حجت‌الاسلام ستوده، افزود: ائمه جمعه شهرستان ها باید تعامل نزدیکی با روحانیان بومی، طرح هجرت و مستقر داشته و در این راستا نشست های هم اندیشی برگزار کنند تا کارهای فرهنگی در منطقه برای مردم ملموس باشد یعنی مردم کارکرد دستگاه های فرهنگی را عیناً ببینند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با دستگاه های زیر مجموعه دفتر مقام معظم رهبری اعم از سپاه پاسداران، صدا و سیما، دانشگاه ها، اوقاف و امورخیریه، بنیاد مسکن و کمیته امداد نیز باید ارتباط تنگاتنگ باشد و برنامه ها مشارکتی باید افزایش یابد.

حجت‌الاسلام ستوده از مسؤولان ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانهای تابعه خواست در بحت نفوذ دقت لازم را داشته باشند و گفت: دشمن در کمین است و در فضای مجازی سرمایه گذاری کرده می خواهد خانواده و فرزندان را در سنین مختلف در موبایل، تلگرام، تبلت و اینترنت غرق کرده و در صدد است تا اعتقادات و ایمان را از جامعه حذف کند که علما و روحانیان باید با هوشیاری کامل در جهت آگاهسازی جامعه تلاش کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه با اشاره به ویژه برنامه های دهه فجر و ایام فاطمیه، ابراز کرد: باید برنامه های مناسبی برای این مناسبت ها برنامه ریزی شود.

وی با بیان اینکه تقویت ایمان و بصیرت یکی از مهمترین اساس پایه‌های انقلاب اسلامی در هر فرد ایرانی و اسلامی است، افزود: در عرصه‌ای که کار می‌کنیم به شدت نیازمند تقویت ایمان و بصیرت برای گفتمان سازی انقلاب و ولایت هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، یادآور شد: در عرصه‌ای که کار می‌کنیم به دو امر به شدت نیازمندیم؛ یکی تقویت ایمان، ‌اخلاق،‌ تزکیه و تهذیب که این موضوع باید جزء برنامه‌های ما باشد و دیگری که ضرورت امروز بصیرت، گفتمان سازی انقلاب و ولایت است.

حجت الاسلام ستوده، اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) با دست خالی مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و پیروز شدند و در عرصه‌های مختلف انقلاب، یکی پس از دیگری پیروز شدیم اگر نسل امروز به اینها واقعاً باور پیدا کند، دیگر کسی نمی‌تواند این نسل را سُست کند.

وی با اشاره به اینکه آینده بسیار روشن است اگر کوتاهی نکنیم، عنوان کرد: گفتمان غالب با ولایت است، ما دستمان پر است، منطق داریم، سرمایه معنوی داریم، منتها باید اینها را عرضه کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه اتحاد و همدلی در کنار پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شبب شکست دشمنان می‌شود، افزود: اختلاف و تفرقه مطابق خواست دشمنان بوده و کشور را از پیشرفت و توسعه باز می‌دارد و بنابراین همه ما باید متحد و همدل و پشت سر رهبری و ولایت حرکت کنیم.

حجت الاسلام ستوده با تاکید بر اهمیت برنامه‌های ایام دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: باید مسؤولان نظامی و انتظامی، نهادهای دولتی و غیردولتی به نحو احسن وشایسته برنامه‌های ایام دهه مبارک فجر را با هدف ترویج فرهنگ انقلابی و با معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان با هرچه باشکوه‌تر نسبت به سال‌های گذشته برگزار کنند./202/937/ب1

ارسال نظرات