۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۴۷۶۳۲۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

سیستم بانکی باید بر اساس عدالت رفتار کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سیستم‌های بانکی باید بر اساس عدالت رفتار کنند، گفت: مردم جهان به مسلمانان نگاه می‌کنند که نحوه کارشان به چه صورت است و از این رفتارهای اسلامی به اسلام رغبت پیدا می‌کنند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار رییس و معاونان اداره امور شعب بانک انصار خراسان جنوبی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سودهای ربوی در این نظام به عقود شرعی تبدیل شد که در نهایت صاحبان اموال و سرمایه‌ها از سود تجاری و شرکتی برخوردار شوند تا مرتکب گناه نشوند.

وی گفت: تغییر و تحولات در نظام به وجود آمد که یکی از خدمات بزرگ بوده است و این خدمت در جهان نیز مورد توجه دیگران قرار گرفت هر چند امروزه به این قوانین در نظام به درستی عمل نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سیستم‌های بانکی باید بر اساس عدالت رفتار کنند، افزود: مردم جهان به مسلمانان نگاه می‌کنند که نحوه کارشان به چه صورت است و از این رفتارهای اسلامی به اسلام رغبت پیدا می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: ما در نظام جمهوری اسلامی ایران پیشرفته‌ترین قانون اسلامی را در اختیار داریم که باید به این قانون به درستی عمل شود و اخلاق و کردار اسلامی خود توجه کنیم.

وی ادامه داد: افرادی باید در این نظام مسؤولیت داشته باشند که بتوانند اسلامی عمل کنند و اگر کسانی نمی‌توانند اسلامی کار کنند مسؤولیت نپذیرند زیرا انسان‌ها به این اسلام بدبین می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: متأسفانه با عمل نکردن به قانون اسلامی مانع آگاهی مردم جهان به حقیقت و واقعیت اسلام می‌شویم، امروز آنچه که در این نظام قابل دفاع می‌باشد اسلام است./202/880/ب1

ارسال نظرات