۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۴۷۶۴۲۴
نماینده مردم تبریز:

کشور نیازمند روحیه جهادی و انقلابی است

سعیدی با اشاره به این‌که تقویت روحیه جهادی میان مسؤولان نظام ضرورت دارد، گفت: امروز برای حل مشکلات کشور نیازمند همان روحیه انقلابی اواخر دهه 50 هستیم.
محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز در مجلس

محمد اسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با بیان این‌که بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران امری بدیهی و به نوعی بزرگداشت شعائر اسلامی است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی مایه عزت و اقتدار جهان اسلام بوده است.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی در تضاد با سیاست‌های خصمانه، استعمارگرایانه و استکباری غرب در منطقه بوده است، خاطرنشان کرد: دشمنان از بدو شکل ‌گیری انقلاب سعی کردند نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه داده و اثبات کنند مدیریت دینی نمی ‌‌تواند روابط اجتماعی فرد و جامعه را اداره کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان این‌که فرهنگ و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران منشأ پیروزی و عزت مسلمانان علیه رژیم‌های مستکبر بوده است، تصریح کرد: جریان انقلابی تاکنون در هر عرصه‌ای وارد شده، موفقیت داشته است، همین جریان کشور را از بحران‌ های مختلف عبور داده است.

سعیدی با اشاره به این‌که تقویت روحیه جهادی میان مسؤولان نظام ضرورت دارد، گفت: امروز برای حل مشکلات کشور نیازمند همان روحیه انقلابی اواخر دهه 50 هستیم؛ هر چه از آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی فاصله بگیریم با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهیم شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به این‌که عده‌ای می‌ خواهند دستاوردهای انقلاب اسلامی را ضرب در صفر کنند، افزود: امروز رسانه ‌های معاند تلاش می کنند یأس و ناامیدی را به جامعه تزریق کنند، براین اساس باید از دستاوردهای انقلاب برای مردم تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه جریانی از ابتدای پیروزی انقلاب درصدد فاصله انداختین بین مردم با آرمان های انقلابی است، اظهار داشت: فاصله گرفتن از آرمان ‌ها و اهداف انقلاب اسلامی، سم مهلکی برای نظام است، اگر انقلاب شتاب گرفته به خاطر این است که به سمت اهداف و آرمان ‌ها پیش می ‌رود وگرنه از شتاب آن روز به روز کاسته می شد.

سعیدی در پایان خواستار قدرشناسی از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران شد و افزود: اگر امروز در امنیت کامل به سر می بریم؛ همه از برکات تدابیر و رهنمودهای داهیانه ولایت فقیه است، بسیاری از کشورهای منطقه به دلیل عدم بهره‌مندی از رهبری واحد با مشکلات مختلفی رو به رو هستند./935/302/ب2

 

ارسال نظرات