۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۴۷۶۴۳۶
رییس بسیج طلاب استان همدان مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت تبلیغی راهیان نور

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان همدان با اشاره به اهمیت تبلیغ در فضای فرهنگی راهیان نور، گفت: مهم ترین مساله در تبلیغ به ویژه در فضای راهیان نور مخاطب شناسی است و باید بدانیم که مخاطب ما در چه شرایطی قرار دارد.
راهیان نور راهیان نور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام علی حسنی رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان همدان، بعد از ظهر امروز در کارگاه آموزشی راهیان نور دانشجویی ویژه مبلغان استان، در مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) با اشاره به جایگاه اردوهای راهیان نور اظهار داشت: اردوهای راهیان نور احیا کننده فرهنگ انقلاب و گفتمان اسلامی است.

وی با اشاره به این که راهیان نور به نماد اسلام و شهادت طلبی تبدیل شده است گفت: دشمن از تربیت جوانان انقلابی در کشور واهمه دارد و می خواهد این حرکت را دچار مشکل کند.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان همدان در ادامه خاطرنشان کرد: تمام تلاش دشمنان نظام اسلامی این است که جوانان ما را از فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت دور کنند.

وی با بیان این که لازمه استمرار نهضت اسلامی توجه به ایثار و شهادت است ابراز داشت: هر نهضت و مکتبی که بخواهد دوام داشته باشد باید به اشاعه و ترویج فرهنگ خود اهتمام داشته باشد.

حجت الاسلام حسنی خاطرنشان کرد: یکی از روش های ترویج فرهنگ جهاد و شهادت توجه جدی به اردوهای راهیان نور است که روحیه انقلابی و فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه احیا می کند.

وی با اشاره به ابعاد تبلیغی راهیان نور یادآور شد: اردوهای راهیان نور بستر مناسبی برای تبلیغ است چرا که محیط معنوی و سیاحتی راهیان نور تاثیر تبلیغ را دو چندان می کند.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان همدان با اشاره به اهمیت تبلیغ در فضای فرهنگی راهیان نور گفت: مهمترین مساله در تبلیغ به ویژه در فضای راهیان نور مخاطب شناسی است و باید بدانیم که مخاطب ما در چه شرایطی قرار دارد.

وی در پایان راهیان نور را از نعمت های خداوند به جامعه داست و گفت: از رهاوردهای جنگ تحمیلی افزون بر تقویت نیروی نظامی، تقویت روحیه جهاد و شهادت در جامعه بود./202/979/ب1

ارسال نظرات