۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۴۷۶۵۵۰
امام جمعه بندرعباس:

نباید ذره ای به راه امام و انقلاب تردید داشت

امام جمعه بندرعباس با تأکید بر اینکه نباید ذره‌ای به راه انقلاب، امام و رهبری تردید داشت، گفت: به انقلاب ما چشم دوخته‌اند، دنیا هیچ وقت خالی از چموشان نبوده و نیست، باید مواظب نقشه‌های این‌گونه افراد بود.
آیت الله نعیم ‌آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در خطبه های این هفته شهرستان با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و همه شهدای انقلاب اسلامی، گفت: متأسفانه در طول سال‌ های بعد از انقلاب اسلامی، برخی از مسؤولان به جای عمل به اهداف انقلاب، اقدام به زراندوزی و تجمل‌پرستی کرده و به آرمان‌های انقلاب خیانت کردند.

وی گفت: برخی مسؤولان در عمل به ارزش ‌های انقلاب رفوزه شدند و با گرفتن حقوق‌ های نجومی از جیب بیت ‌المال، کارنامه بسیار ناشایستی از خودشان به جای گذاشتند اما مردم هرگز این رفتارها را به پای انقلاب، آرمان‌ های امام و شهدا نخواهند نوشت و خیانت برخی را به کل نظام و انقلاب تعمیم نخواهند داد.

امام جمعه بندرعباس به اتفاق اخیر در دانشگاه هرمزگان اشاره داشت و تصریح کرد: کسانی که به خود اجازه می دهند به آیات کتاب نور توهین کنند بدانند که هرگز نمی توانند آیه ای نظیر قرآن بیاورند.

آیت الله نعیم آبادی در ادامه خطاب به سروش و فردی که در دانشگاه هرمزگان به قرآن توهین کرده است اقزود: اگر توانستید آیه ای مثل قران بیاورید ما سخن شما را تصدیق می کنیم، اما بدانید که شما نیز همچون افرادی که قبل از شماها این اشتباه را تکرار کردند مفتضح می شوید، پس دم فرو بندید.

وی بیان داشت: شیطان دست از سر انسان برنمی دارد و هر بار با ترفندهای مختلف به دنبال فریب دادن انسان است، اکنون نیز شیاطین هزاران ترفند را برای فریب افراد در سر دارند، باید مراقب بود و گول شظیان صفتان را نخورد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: ذره ای نباید نسبت به راه انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب که در سراسر جهان نام و نشان دارد تردید کرد.

وی ادامه داد: به انقلاب ما چشم دوخته اند، دنیا هیچ وقت خالی از چموشان نبوده و نیست، باید مواظب این گونه افراد بود.

آیت الله نعیم آبادی بیان کرد: باید به این انقلاب که برگرفته از آموزه های ناب اسلام و نهضت سرخ حسینی است افتخار کنیم و برخی مسائل را با انقلاب اسلامی قاطی نکنیم.

امام جمعه بندرعباس اظهار داشت: مجتمع نور که جنب مصلی ساخته می‌ شود، هیچ ربطی به بنده ندارد و کسانی که متولی آن هستند، نباید مردم را سرگردان کرده و مشکل ایجاد کنند، برخی می‌ خواهند مجتمع نور را به یک شکلی به بنده ربط دهند که اساسا این‌گونه نیست.

وی گفت: صاحبان مجتمع نور بندرعباس مردم را اذیت نکنند، مردم نیز باید برای حل مشکل خود به دستگاه قضایی استان مراجعه کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: من به مردم حق می دهم، اما مردم بدانند که برای حل مشکل خود نباید به جایگاه نمازجمعه ضربه بزنند، چرا که تخریب جایگاه نمازجمعه به هیچ وجه به نفع انقلاب نیست.

آیت الله نعیم آبادی همچنین گفت: یک مژده خوبی برای مردم استان هرمزگان دارم و آن این است که این استان مفتخر به دریافت پرچم کنگره امام سجاد(ع) شد، در سال گذشته این کنگره همزمان با هرمزگان، در 12 کشور جهان و 14 استان برگزار شد.

امام جمعه بندرعباس از راه اندازی رشته تخصی صحیفه سجادیه در استان هرمزگان خبر داد و ابراز داشت: اکنون زمان آن فرا رسیده که مؤمنین با حمایت و پشتیبانی خود از آن اقدام همچون گذشته گام های موثری در جهت تبیین و نهادینه شدن فرهنگ اهل بیت(ع) بردارند./851/201/ب2

ارسال نظرات