۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۴۷۶۵۷۷
آیت الله نظری خادم الشریعه:

حفظ انقلاب یک تکلیف عمومی است

آیت الله نظری خادم الشریعه با بیان این که رجل سیاسی ما باید خدمت گزار مردم باشند، افزود: هر مسؤول و مدیری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خیرخواه مردم باشد و از همه فرصت ها برای خیر و خدمت برای عموم جامعه بهره گیرد به حتم در میان مردم ماندگار خواهد ماند و از او همواره به نیکی یاد می کنند.
آیت الله نظری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، محمد دامادی، رییس مجمع نمایندگان مازندران امروز از آیت الله نظری خادم الشریعه در ساری عیادت کرد.

آیت الله نظری خادم الشریعه در این دیدار خدمت به مردم را مهم ترین وظیفه مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: یک مدیر در حکومت اسلامی باید قدر فرصت های خدمتی که در اختیار دارد را بداند.

وی با بیان این که رجل سیاسی ما باید خدمت گزار مردم باشند، افزود: هر مسؤول و مدیری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خیرخواه مردم باشد و از همه فرصت ها برای خیر و خدمت برای عموم جامعه بهره گیرد به حتم در میان مردم ماندگار خواهد ماند و از او همواره به نیکی یاد می کنند.

استاد سطح عالی حوزه علمیه با اشاره به این که مسؤولیت و پست های مدیریتی امری اعتباری و گذرا است، خاطرنشان کرد: بسیاری از شخصیت های بزرگ و خدمتی انقلاب به دلیل خدمات ارزشمندی که در عرصه های مختلف به مردم داشتند امروز از یک جایگاه ارزشمندی میان مردم برخوردار هستند.

آیت الله نظری خادم الشریعه ملت ایران را مردمی قدرشناس توصیف کرد و افزود: ملت ایران در صحنه های مختلف این انقلاب همواره ثابت کردند، کسی که با ایرانی ها دوستی و خدمت داشته باشد ضرر نخواهد کرد، چون این مردم قدردان تلاش ها و زحمات خادمان انقلاب هستند.

استاد سطح عالی حوزه در ادامه سخنان خود بر ضرورت حفظ و حراست از انقلاب و مملکت از سوی آحاد جامعه به ویژه مسؤولان تأکید کرد و گفت: حفظ انقلاب یک تکلیف عمومی است که باید به آن توجه ویژه شود.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی و آیت الله هاشمی رفسنجانی دو شخصیت و یار دیرینه انقلاب اسلامی بودند، افزود: این دو یار دیرینه انقلاب، در دوران تحصیل، مبارزات و پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره با هم بودند.

آیت الله نظری خادم الشریعه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که هر فردی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حد خودش باید نظر خدمت و دیانت به جامعه اسلامی و مردم داشته باشد، خاطرنشان کرد: یک انسان مؤمن باید از فرصتی که در اختیار دارد به دین، مملکت و مردم خدمت کند.

استاد سطح عالی حوزه با تأکید بر این که نباید در جامعه اسلامی ظلم و آزار وجود داشته باشد و این دستور اسلام و قرآن است، گفت: بشر آن چه را که می تواند خیر و خدمت است بندگی خدا محبت به خلق خدا و بندگان خدا و باید این وظیفه ها را انجام بدهد.        

آیت الله نظری خادم الشریعه در ادامه سخنان خود به تشییع جنازه باشکوه آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و با بیان این که حضور گسترده و کم نظیر مردم در این مراسم نشان از جایگاه این روحانی مبارز و انقلابی در میان مردم دارد، افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی به دلیل خدمات ارزشمندی که قبل و بعد از انقلاب به ملت ایران داشت در جامعه ماندگار شد.

استاد سطح عالی حوزه با بیان این که آیت الله هاشمی رفسنجانی مشکلات و سختی های بسیاری را در دوران مبارزات، شکنجه، زندان و تبعید متحمل شد، بیان داشت: ملت بزرگ ایران با حضور حماسی و میلیونی خود در مراسم تشییع پیکر این روحانی انقلاب و خدوم ضمن تجلیل از خدمات ایشان، به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز عظمت دادند.

وی با تأکید براین که ملت ایران ثابت کردند که قدردان تلاش ها و زحمات خادمان و دلسوزان انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: ملت ایران با خلق حماسه ای عظیم در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی، پاسخ تلاش ها و خدمات این شخصیت برجسته انقلاب را دادند./950/202/ب2

ارسال نظرات