۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۴۷۶۵۷۹
آیت الله دری نجف آبادی:

جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی را غارتگر می داند

آیت الله دری نجف آبادی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی را غارتگر می داند، گفت: از نظر نظام مقدس جمهوری اسلام ایران رژیم صهیونیستی رژیمی غاصب است، اما امروز ترامپ مدافع این رژیم بوده و از انتقال پایتخت این رژیم از تلاویو به قدس حمایت می کند.
آیت الله دری نجف آبادی نماز جمعه اراک نماز جمعه اراک نماز جمعه اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در نماز جمعه این هفته شهر اراک، بیان کرد: ایران اسلامی همچنان در دنیا بر صلح طلب بودن و عامل آرامش و امنیت بودن ایران اسلامی در منطقه تأکید دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی را غارتگر می داند، گفت: از نظر نظام مقدس جمهوری اسلام ایران، رژیم صهیونیستی رژیمی غاصب است اما امروز ترامپ مدافع این رژیم بوده و از انتقال پایتخت این رژیم از تلاویو به قدس حمایت می کند.

محدودیت سفری هفت کشور به آمریکا

امام جمعه اراک با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همیشه در تلاش برای به ثبات رساندن منطقه بوده و هست، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی هیچگونه اقدام خشونت آمیزی درباره آمریکا و دیگر کشورها انجام نداده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به جایگاه ویژه‌ ایران اسلامی در جهان، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در راستای دفاع از مسیر حق خود و حفظ آرمان های خود ذره ای کناره گیری نخواهد کرد و ایران اسلامی با وجود تمامی دشمنی‌ها راه خود را با صلابت ادامه می‌دهد و همه بدانند که ملت ما مسیر کوتاه آمدن را پیش نخواهد گرفت.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به محدودیت سفری هفت کشور به امریکا، گفت: ترامپ دستور داده است که شهروندان هفت کشور حق سفر به این کشور را ندارند و این در حالی است که نام عربستان در میان این کشورها نیست، در صورتی که عربستان در حادثه 11 سپتامبر نقش داشت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اقدام ترامپ برای لغو روادید بعضی کشورها نشانگر این است که رییس‌ جمهور آمریکا باز هم به‌ جای حل مشکلات داخلی فرافکنی‌های خارجی دارد و راه آمریکا استمرار دشمنی با ملت‌های جهان است.

مدیریت و تدبیر حکیمانه عامل تحقق اقتصاد مقاومتی

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با اشاره به مشکلات صنایع استان مرکزی،گفت: مدیریت و تدبیر حکیمانه، عامل تحقق اقتصاد مقاومتی و برون رفت از مشکلات کشور و استان مرکزی است و همچنین مدیران راه اندازی و احیای واحدهای صنعتی باید در دستور کار خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی سرمایه ملی کشور محسوب می شوند، اظهار داشت: شرکت هپکوی اراک و سایر واحدهای صنعتی در استان مرکزی باید با تدبیر و تدوین برنامه صحیح به مسیر اصلی خود بازگردند و با تولیدات خود سبب خدمت رسانی به کشور شوند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه واحدهای صنعتی و تولیدی استان مرکزی سرمایه بزرگ ملی برای کشور محسوب می شود، خاطر نشان کرد: امروز در استان مرکزی شاهد مشکلات در صنایع هستیم و متاسفانه غفلت ها و عدم وجود نظارت ها این وضعیت را ایجاد کرده است و باید هر چه زودتر مشکلات پیش روی صنایع با تدبیر و اندیشه رفع شود.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه بانک ها بایددر مسیر حمایت از صنایع گام بردارند و نقش آفرینی کنند، گفت: بانک‌ها باید تمام تلاش خود را برای حل مشکل واحدهای تولیدی به کار بگیرند و فقط به فکر این نباشند که جیب‌های خود را پر کنند.

دهه فجر یادآور رشادتهای ملت ایران بزرگ ایران اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با اشاره به فرارسیدن دهه فجر و با بیان اینکه ایام الله دهه مبارک فجر باید با تدوین برنامه های مناسب از سوی مردم و مسؤولان گرامی داشته شود، تصریح کرد: مردم و مسؤولان باید برگزاری جشن‌های دهه فجر باشکوه شرکت کنند و این ایام را گرامی بدارند و پاسدار ارزش‌ها باشند.

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: دهه فجر یادآور رشادتهای ملت ایران بزرگ ایران اسلامی در مقابله و مبارزه با طاغوت و سرنگونی رژیمی ستمگر است و با ورود امام خمینی(ره) در 12 بهمن سال 57 به ایران کشور منور و درخشش ایمان متجلی شد و همه باید این روز را گرامی بداریم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی با برچیدن بساط طاغوت سبب حاکم شدن نظامی اسلامی شد، ابراز کرد: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی احیا کننده وحدت اسلامی، خوداتکایی و خودکفایی ملی بودند و راه مبارزه با استکبار را به ملت‌های آزاده جهان آموختند.

امام جمعه اراک در ادامه با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) احیا کننده وحدت اسلامی، خوداتکایی و خودکفایی ملی بودند و راه مبارزه با استکبار را به ملت های آزاده جهان آموختند، اظهار داشت: تا زمانی که پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران به دست با کفایت ملت و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی باشد پیروزی از آن ملت است.

شایان ذکر است، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./842/202/ب2

ارسال نظرات