۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۴۷۶۶۲۹
امام جمعه کبودرآهنگ:

ولایت فقیه امتیاز برجسته انقلاب و نظام است

امام جمعه کبودرآهنگ گفت: امتیاز برجسته انقلاب و نظام ما، نعمت عظیم ولایت فقیه است و همه نیروهای انقلابی باید بدانند که اگر کوچکترین زاویه ای با این محور ایجاد شود، این فاصله به مرور زیاد خواهد شد و از هدف دور خواهیم شد.
ولایت فقیه

حجت الاسلام یوسف روحانی، امام جمعه شهرستان کبودرآهنگ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، نقش ولایت فقیه را در وحدت و همگرایی نیروهای انقلابی و موفقیت نظام بسیار برجسته دانست و گفت: ولایت فقیه محور اصلی همگرایی نیروهای انقلابی است و حرکت حول این محور پیروزی همه نیروها و نظام را تضمین می کند.

وی ادامه داد: همگرایی و همبستگی نیروهای انقلابی، عاملی است که زمینه تحقق اهداف و ارزش های انقلاب و نظام که همان آرمان های نیروهای انقلابی است را فراهم می کند و شرط رسیدن به پیروزی نهایی است.

امام جمعه کبودرآهنگ اظهار داشت: در کشورهای دیگر که این شاخص و محور مهم را نداشته اند که نیروها را به هم متصل کند، در حرکت های مختلف خود، نه تنها نتیجه ای نگرفته اند حتی به عقب نیز بر گشته اند.

وی افزود: امتیاز برجسته انقلاب و نظام ما، نعمت عظیم ولایت فقیه است و  همه نیروها باید بدانند که اگر کوچکترین زاویه ای با این محور ایجاد شود، این فاصله به مرور زیاد خواهد شد و از هدف دور خواهیم شد.

حجت الاسلام روحانی در ادامه تأکید کرد: باید توجه داشته باشیم که اگر با خودخواهی و غرور، منافع فردی و جناحی را بر منافع دینی و ملی ترجیح دهیم، انقلاب و نظام و نیز اهداف همه نیروها حتما دچار آسیب جدی خواهد شد.

وی ابراز داشت: اگر منافع ملی و دینی و مصالح نظام بدون توجه به اهداف شخصی و جناحی، ملاک عمل قرار گیرد، آنگاه می توان گفت که حرکت ما حرکت قابل قبولی است و به موفقیت خواهیم رسید.

امام جمعه کبودرآهنگ افزود: در صورتی که نیروهای انقلابی در تصمیم گیری ها با اعمال نظرات شخصی، به صورت مقطعی عمل نکنند و به اهداف بزرگتر که تأمین کننده خواسته و اهداف اصلی همه نیروها است توجه داشته باشند، در بلندمدت نتیجه ای به دست خواهد آمد که همه از آن راضی خواهند بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مدیریت های کلان کشوری و در سطح منطقه اگر غیر از مصالح و ارزش های دینی و نظام ملاک قرار گیرد، بر اساس تجربیات تلخی که از گذشته داریم، مردم، کشور و نظام آسیب های بزرگی خواهند دید، بنابراین باید اهداف و ارزش های اصلی در اولویت قرار بگیرند./979/302/ب2

ارسال نظرات