۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۴۷۶۶۹۸
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

بی بصیرتی زمینه لغزش خواص است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه امروز شکست انقلاب شکست اسلام است، گفت: عدم بصیرت زمینه لغزش افراد را فراهم می‌آورد بسیاری از افراد با واقعیت سازی‌های کاذب در میدانهای عملیاتی فرعی و فریب، بازی می‌خورند.
حاج صادقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام حاج صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، امروز در نشست هیات اندیشه ورز مرکز امور خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور که در حاشیه دوره تعالی اساتید بسیجی حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور که با مشارکت سازمان بسیج طلاب و روحانیون و مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران کشور در مجتمع فرهنگی آموزشی امامت برگزار شد، اظهار داشت: امروز روحیه بسیجی یگانه راه حفظ انقلاب است.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ بسیجی باید در حوزه بانوان معنا شود تا سدی در برابر اهداف دشمنان که درصدد تحریف این مهم هستند، باشد، ابراز کرد: فرهنگ بسیجی نشات گرفته از فرهنگ فاطمی، فرهنگ علوی و فرهنگ حسینی است.

حجت الاسلام حاج صادقی اضافه کرد: مهمترین هدف در فرهنگ بسیجی صیانت و حفاظت از دین است، در فرهنگ بسیجی زن بودن، مرد بودن، طفل شیرخوار شش ماهه بودن و تقیه معنا ندارد، حضرت فاطمه زهرا(س) برهمگان ثابت کرد که برای صیانت از دین اسلام و ولایت جان و فرزند خود را نیز فدا کردن امری لازم و ضروری به شمار می‎رود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه وجود بسیح خواهران را در عصر کنونی بسیار ضروری دانست و گفت: اسلام برعکس جهان غرب که به زنان نقش هنر پیشگی می‌دهد به زن نقش کارگردانی داده است، امروز بانوان نقش بسزایی در حفاظت از انقلاب در برابر هجمه‌های دشمن دارند.

وی افزود: در جنگ نرم خط مقدم از آن بانوان است به همین سبب اگر زنان بصیر، حساس و بسیجی باشند مردان به طور قطع بسیجی خواهند شد.

حجت الاسلام حاج صادقی با اشاره به نقش طلاب بسیجی خواهر، تصریح کرد: طلاب بسیجی باید به رسالت روحانیت و الزامات آن توجه ویژه داشته باشند که الزامات رسالت انبیا از مهمترین امور تلقی می‌شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه بصیرت را مهمترین رکن برای علما و روحانیان بیان و عنوان کرد: بی بصیرتی زمینه لغزش افراد را فراهم می‌آورد بسیاری از افراد با واقعیت سازی‌های کاذب در میدانهای عملیاتی فرعی و فریب بازی می‌خورند و این بسیار خطرناک است به همین سبب لازم است انسان واقعیت را درک کرده تا هرگز فریب نخورد.

وی با بیان اینکه در صحنه‌های مختلف تکلیفها متفاوت می‌شود، گفت: طلبه بسیجی باید خطرها را بشناسد و نسبت به دشمن آگاهی داشته باشد و هرگز از تهدیدهای دشمن غافل نشود.

حجت الاسلام حاج صادقی با تاکید بر اینکه ضعف مبانی اعتقادی در جامعه زمینه نفوذ دشمن را فراهم می‌آورد، تصریح کرد: تقویت مبانی اعتقادی از وظایف طلاب و روحانیان به شمار می‌رود طلاب و روحانیان بسیجی باید مبانی فکری و دینی جامعه را بر اساس توحید بالا ببرند تا خواص و مردم دچار لغزش نشوند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان با اشاره به وضعیت انقلاب اسلامی و تشیع در جهان کنونی، گفت: امروز شکست انقلاب شکست اسلام است./202/813/ب1

ارسال نظرات