۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۴۷۶۸۲۲
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

دهه فجر فرصت بیان دستاوردهای انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری با تأکید بر غنیمت دانستن دهه فجر انقلاب و جشنهای مردمیِ پیروزی انقلاب اسلامی برای ترویج و تحکیم آموزه‌های انقلابی و ارزشهای دینی، گفت: این دهه یک فرصت مغتنم است که اهداف انقلابی تحکیم یابد و هم دستاوردهای نظام بیان شود.
حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی

حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به دستاوردهای انقلاب به ویژه در دهه‌های اخیر، اظهار داشت: اگر دستاوردهای انقلاب را بررسی کنیم به پیشرفتهای کشور به برکت انقلاب پی خواهیم برد.

وی دستاوردهای کشور در زمینه علمی، پزشکی، فناوری هسته‌ای، قدرت دفاعی و نظامی را مورد بررسی قرار داد و افزود: در این عرصه‌ها دستاوردهای چشمگیری به برکت انقلاب و مجاهدت ملت بزرگ ایران به دست آمده است که به هیچ وجه قابل مقایسه با پیش از انقلاب و نیست.

مدیر  استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه به واسطه همین دستاوردها است که امروز کشور به قدرتمندترین کشور در منطقه مبدل شده است، ادامه داد: قدرت نظامی و تسلیحاتی کشور در کنار ایمان و باروهای ملت بزرگ ایران باعث خوف و وحشت در دل دشمنان و بدخواهان نظام شده است.

وی خطاب به کسانی که وانمود می کنند انقلاب چندان دستاورد و پیشرفت هایی نداشته است، توصیه کرد: با مطالعه دقیق حال و گذشته انقلاب این تفاوتها را احساس کنند، بی شک هر کس مطالعه‌ای دقیقی در دستاوردهای انقلاب داشته باشد و انصاف به خرج دهد به این  امر اذعان خواد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و تأکید بر برگزاری باشکوه جشن‌های انقلاب از مسؤولان و رسانه ملی خواست در تبیین دستاوردهای کشور در 38 سال گذشته به مردم به ویژه نسلهای جدید انقلاب اهتمام  و توجه ویژه داشته باشند.

وی با تأکید بر غنیمت دانستن دهه فجر انقلاب و جشنهای مردمیِ پیروزی انقلاب اسلامی برای ترویج و تحکیم آموزه‌های انقلابی و ارزشهای دینی، تصریح کرد: این دهه یک فرصت مغتنم است که اهداف انقلابی تحکیم یابد و هم دستاوردهای نظام بیان شود.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه این انقلاب برخواسته از خواست مردم است و باید به دست همین مردم تداوم یابد، ادامه داد: مسؤولان نیز خدمت خالصانه خود را به مردم تداوم بخشند و در خدمت به مردم و ملت بزرگ ایران کوتاهی نداشته باشند./854/302/ب2

ارسال نظرات