۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۴۷۶۸۳۷
در همایش اساتید شاهد و ایثارگر حوزه‌های علمیه کشور؛

استاد حوزه علمیه خراسان شمالی عنوان برتر کشور را کسب کرد

حجت‌الاسلام علیرضا احمدی، استاد حوزه علمیه خراسان شمالی در نخستین همایش ملی اساتید شاهد و ایثارگر حوزه‌های علمیه کشور به‌ عنوان استاد برگزیده معرفی و تجلیل شد.
حجت الاسلام احمدی - استاد حوزه علمیه خراسان شمالی
حجت الاسلام احمدی - استاد حوزه علمیه خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علیرضا احمدی، استاد حوزه علمیه خراسان شمالی و از اعضای نخبگان شاهد و ایثارگر استان در نخستین همایش ملی تجلیل از اساتید شاهد و ایثارگر حوزه‌های علمیه به‌ عنوان یکی از چهار برگزیده این همایش در بخش «تدریس در سطح یک حوزه» معرفی و تجلیل شد.

این همایش با هدف تداوم اهتزاز پرچم ایثار و شهادت در میادین علمی و بهره‌گیری از توانمندی‌های ذاتی و اکتسابی اساتید شاهد و ایثارگر حوزوی در راستای تبیین گفتمان جهاد و مقاومت در جامعه برگزار شد.

در این همایش از بین اساتید شاهد و ایثارگر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، 14 نفر از اساتید که حائز بالاترین امتیاز شده بودند با اهدای لوح تقدیر و تندیس مورد تقدیر قرار گرفتند که حجت‌الاسلام احمدی، استاد حوزه علمیه خراسان شمالی هم یکی از این برگزیدگان بود.

گفتنی است، حجت‌الاسلام علیرضا احمدی متولد سال 1346 پس از ورود به حوزه علمیه از محضر اساتیدی همچون مرحوم حسینی، مرحوم اخلاقی، مرحوم واعظی و آیت‌الله مهمان‌نواز کسب علم کرد.

وی در حال حاضر دارای مدرک سطح سه حوزه بوده و مشغول تدریس مقدمات و سطح یک در مدارس علمیه بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی است.

حجت‌الاسلام احمدی با تألیف کتاب «مادر مهربانی‌ها» به بیان جلوه‌های رفتاری و اخلاقی حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخته است و هم‌اکنون در حال چاپ و انتشار شش کتاب دیگر است، وی همچنین سه مقاله برگزیده کشوری هم دارد.

ازجمله مسؤولیت‌های حجت‌الاسلام احمدی می‌توان به استاد حوزه علمیه، مسؤول دفتر دبیرخانه مجمع اساتید سپاه، استادیار بسیج رسانه، کارشناس فقهی دفتر نماینده ولی فقیه و کارشناس مذهبی صداوسیمای خراسان شمالی اشاره کرد./9314/303/ب2

ارسال نظرات