۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۴۷۶۸۴۲
تا ساعتی دیگر برگزار می شود؛

تجمع بزرگ حوزویان در حمایت از شیخ عیسی قاسم

علما، اساتید، فضلا و طلاب حوزه علمیه قم، امروز یکشنبه در حمایت از شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در مدرسه علمیه فیضیه قم تجمع باشکوهی برپا می‌کنند.
تجمع طلاب در حمایت از شیخ عیسی قاسم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تجمع علما و حوزویان در حمایت‌ از آیت الله شیخ عیسی قاسم و مردم مظلوم بحرین، امروز یکشنبه 10 بهمن ماه در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار می شود.

مرکز مدیریت حوزه علمیه استان قم در اطلاعیه ای اعلام کرد: تجمع بزرگ حوزویان در اعتراض به سرکوب مردم انقلابی و مظلوم بحرین و هتک حرمت روحانی مجاهد آیت الله شیخ عیسی قاسم، ساعت 10:30 صبح در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار می شود.

همچنین در این اطلاعیه آمده است که دروس حوزه علمیه قم از ساعت 10 صبح تعطیل خواهد بود.

‌ گفتنی است، حضرت آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید، نیز در دیدار جمعی از طلاب بحرینی مقیم قم، گفت: بنده از رخدادهای بحرین غافل نیستم و خبرهای مصیبت بار این کشور به ما می رسد. سکوت و عقب نشینی پس از این حجم فداکاری به هیچ وجه درست نیست و عقب نشینی حرام به شمار می آید.

وی افزود: انقلاب باید در دل ها و جان ها زنده باقی بماند؛ اما باید به گونه ای باشد که به فرسایش قدرت نیروهای انقلابی منجر نشود. حمایت از شیخ عیسی قاسم امری ضروری است؛ چرا که ایشان از نمادهای شیعه، یکی از عوامل بقای شیعه و یکی از ستون های شیعه است که باید حفظ شود. زیرا سلب تابعیت و بازداشت و مسائل دیگر، ضررهای فراوانی به همراه دارد. اگر بنده در بحرین بودم حتما در برابر منزل شیخ عیسی قاسم تحصن می کردم./917/د102/ص

ارسال نظرات