۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۴۷۶۸۵۲
امام جمعه تنکابن:

حفظ ولایت فقیه مهم ترین راه تداوم انقلاب اسلامی است

امام جمعه تنکابن حفظ ولایت فقیه را مهم ترین راه تداوم انقلاب اسلامی عنوان کرد و با بیان این که همه سنگرها جز ولایت فقیه قابل نفوذ برای دشمن بود، گفت: امروز یکی از مهم ترین وظایف آحاد جامعه تبعیت از ولایت و رهبری است.
امام جمعه تنکابن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر، امام جمعه تنکابن امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با تبریک فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، گفت: این ایام، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران است.

استاد حوزه علمیه مازندران از انقلاب اسلامی ایران به عنوان رساترین فریاد تاریخ یاد کرد و با بیان این که رهبری امام امت موجب پیروزی این نهضت عظیم شد، افزود: امروز باید برای حفظ آن با همه وجود تلاش کرد.

امام جمعه تنکابن با بیان این که انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، تصریح کرد: در نهضت عظیم انقلاب اسلامی مردم کشورمان با رهبری امام خمینی(ره) با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

حجت الاسلام پوراکبر از دهه مبارک فجر به عنوان فرصت بازنگری در ارزش ها و آرمان های انقلاب یاد کرد و گفت: باید بدانیم که در ابتدا کجا بودیم و هدف ما چه بود و امروز در کجای این مسیر پرفراز و نشیب قرار داریم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی فصلی نو را در تاریخ معاصر ایران گشود، تصریح کرد: امروز اسلام حیات بخش در دل میلیون ها انسان ناامید و سرخورده بارقه امید آفریده و آنان به نجات خویش در پناه اسلام، امیدوار و دلخوش هستند.

امام جمعه تنکابن با بیان این که ورود امام خمینی(ره) به کشور امیدها و خوبی را با خود به ارمغان آورد، بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران موجی از خوشحالی را در دل ملت های آزادی خواه جهان به وجود آورد.

حجت الاسلام پوراکبر با تأکید براین که نباید راه امام را گم کنیم و کلام امام را فراموش کنیم، بیان داشت: امروز راه امام خمینی(ره) حرکت در مسیر رهبری و کلام امام راحل نیز در رهنمودهای مقام معظم رهبری متبلور شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان معجزه ای الهی یاد کرد و با بیان این که این انقلاب به رهبری مردی از سلاله پاک رسول خدا به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: امروز همه ملت های مظلوم و مستضعف جهان چشم امیدشان به انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه تنکابن با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی تأثیر بسیاری بر ملت های جهان داشت، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی موجب بیداری ملت های جهان علیه حکام ظالم و ستمگر جهان شد.

حجت الاسلام پوراکبر با بیان این که تأثیر انقلاب اسلامی در منطقه موجب آشفته شدن شعله خشم مردم مسلمان در کشورهای تحت سلطه استعمار شد، خاطرنشان کرد: قیام های مردمی در مصر، بحرین، یمن وعراق و دیگر کشورهای اسلامی نتیجه تأثیر انقلاب اسلامی ایران است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز شرایط جهان و منطقه خاورمیانه بسیار حساس است، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش محوری را در معادلات سیاسی جهان امروز بازی می کند.

مدیر حوزه علمیه بابل با بیان این که امروز رسالت سنگینی در حفظ انقلاب و دستاوردهای آن بر عهده داریم، تصریح کرد: باید واقعیت ها، ریشه ها و آثار مختلف انقلاب را در ابعاد مختلف بشناسیم تا بتوانیم با برنامه ریزی هدفمند و صحیح مانع تضعیف ارکان انقلاب اسلامی شویم.

حجت الاسلام پوراکبر در ادامه سخنان خود با بیان این که هر انقلابی دو مرحله مهم دارد، یکی تشکیل و پیروزی و دیگر تداوم انقلاب است، گفت: مرحله دوم که تداوم انقلاب است از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید از همه ظرفیت ها برای حفظ آن تلاش کرد.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی با توجه به همه توطئه ها و دشمنی ها بیش از 37 سال است که با قدرت به راه و مسیر متعالی خود ادامه می دهد، بیان داشت: با توجه به این که انقلاب اسلامی از یک پشتوانه الهی و همچنین حمایت مردم برخوردار است هیچ قدرتی یارای مقابله با این انقلاب ارزشمند را ندارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پس از پیروزی انقلاب همه تلاش دشمنان این بود که شش ماه زمینه براندازی و نابودی آن را فراهم کنند، گفت: در این مسیر دشمنان با ترور شخصیت های بزرگ انقلاب، تهدید و حمله نظامی وارد شدند اما در همه این موارد با ایستادگی ملت ایران مواجه شدند.

حجت الاسلام پوراکبر با اشاره به این که امروز گفتمان انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و جهان مدار شده است، گفت: انقلاب اسلامی به الگویی ارزشمند برای ملت های جهان تبدیل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران حفظ ولایت فقیه را مهم ترین راه تداوم انقلاب اسلامی عنوان کرد و با بیان این که همه سنگرها جز ولایت فقیه قابل نفوذ برای دشمن بود، تصریح کرد: امروز یکی از مهم ترین وظایف آحاد جامعه تبعیت از ولایت و رهبری است.

امام جمعه تنکابن در ادامه سخنان خود از جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری قدرتمند در عرصه جهانی و منطقه ای یاد کرد و گفت: امروز شاهد عزت، سربلندی و یکه‌تازی ایران در عرصه‌های حساس سیاسی هستیم.

حجت الاسلام پوراکبر با اشاره به این که ما دو وظیفه برای تداوم انقلاب داریم، خاطرنشان کرد: فساد اقتصادی انقلاب را می‌پوساند به همین دلیل باید با همه توان و قدرت در برابر مفسدان اقتصادی بیاستیم و با آنها مقابله کنیم./1317/202/ب2

ارسال نظرات