۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۴۷۶۸۶۷
همزمان با سراسر کشور؛

یادواره شهدای مدافع حرم در لرستان برگزار می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری یادواره مدافع حرم در استان خبر داد و گفت: این یادواره 15 بهمن ماه جاری برگزار می شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سعید مهدوی ظهر امروز در نشست هماهنگی یادواره شهدای «مدافعان حرم» که در بیت امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد، با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی پدیده‌ای بی‌بدیل است.

رهبری امام و پیروی مردم رمز پیروزی انقلاب بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان رهبری امام خمینی(ره)، اطاعت و پیروی مردم از سخنان امام راحل و آرمانهای او را از ارکان اصلی پیروزی انقلاب عنوان کرد و بیان داشت: تداوم راه انقلاب توجه به آرمانهای امام راحل و انقلاب است.

وی تصریح کرد: امروزه نیز پیروزی های این نظام در منطقه و جهان به ‌واسطه هدایت ‌گری خردمندانه رهبر معظم انقلاب است که موجب شده است انقلاب اسلامی ایران به‌ عنوان الگو در جهان شناخته شده و همه مستضعفان به آن چشم بدوزند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه یادواره مدافعان حرم همزمان با سراسر کشور در استان نیز برگزار می شود، افزود: این یادواره 15 بهمن ماه جاری مصادف با ولادت با سعادت حضرت زینب(س) در مصلای نماز جمعه خرم آباد برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: یادواره مدافعان حرم روز جمعه افزون بر خرم آباد، در شهرستان دلفان نیز برگزار می شود.

وی برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم را فرصتی برای تبیین و ترویج ارزشها دانست و گفت: عشق به اسلام، نظام جمهوری اسلامی و اعتمادی که مردم نسبت به نظام و رهبری دارند آن چیزی است که توانست دلها را به ‌سمت حرم اهل‌بیت(ع) جذب کند.

حجت الاسلام مهدوی بیان داشت: هدف از برگزاری یادواره شهدا شناخت راه و ویژگی های این بزرگواران است تا بتوانیم برای دست یابی به آینده ای روشن از آرمانهای شهدا الگو بگیریم.  

گفتنی است، یادواره شهدای مدافع حرم 15 بهمن ماه جاری، همزمان با سراسر کشور ساعت 11 صبح در مصلای الغدیر شهرستان خرم آباد و مصلای شهرستان نورآباد برگزار می شود./9459/202/ب2

ارسال نظرات