۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۴۷۶۸۹۷
آیت الله علما:

مسؤولان هدایتگر نسل جوان به سوی ارزشهای والای دینی و اسلامی باشند

آیت الله علما با اشاره به اینکه فطرت نسل جوان آماده پذیرش ارزشهای دینی و معنوی است، گفت: مسؤولان مربوط به ویژه در بخش فرهنگی باید هدایت گر نسل جوان به سوی ارزشهای والای دینی و اسلامی باشند و این وظیفه خطیر در محیط های دانشگاهی دوچندان می شود.
آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست با معاون جدید فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه، ابراز داشت: خوشبختانه نهاد و فطرت نسل جوان کشور پاک و از آلودگی ها مبرا است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: تفکرات و رفتار دانشجویان و به طور کلی نسل جوان به سن و محیط آنها باز می گردد، ذهن و نهاد این دانشجویان آماده پذیرش ارزشهای اسلامی و دینی است.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: مسؤولان مربوط به ویژه در بخش فرهنگی باید هدایتگر نسل جوان به سوی ارزشهای والای دینی و اسلامی باشند و این وظیفه خطیر در محیط های دانشگاهی دوچندان می شود.

وی در ادامه بیان داشت: نباید اجازه داد برخی تحرکات و رفتارهای نسنجیده به افکار و عقاید دانشجویان ضربه وارد کرده و آنها را از ارزشهای دینی و معنویات دور کند.

آیت الله علما اظهار داشت: گذشت زمان ضعف های مکتب غربی و اروپایی را آشکار می کند و جهانیان خواهند دانست که این مکاتب رو به زوال و نابودی هستند.

این مسؤول مطرح کرد: اسلام دینی بالنده و متناسب با زندگی انسانها در هر برهه زمانی است، عمل به تعالیم اسلامی زندگی سعادتمندانه دنیوی و اخروی را برای مردم به دنبال می آورد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان با اشاره به جذابیت دین مبین اسلام برای انسانهای آزاداندیش، بیان داشت: هیچ مکتبی توانایی رقابت با دین اسلام را ندارد، زیرا این دین الهی بر اساس فطرت و حقیقت وجودی انسانها بنا شده است./857/202/ب2

ارسال نظرات