۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۴۷۶۹۰۹
آیت‌الله سعیدی:

اقتصاد مقاومتی حلقه مفقوده احیای فریضه زکات است

امام‌جمعه قم اقامه نماز و پرداخت زکات را مصداق یاری اهل‌بیت (ع) و احیای شعائر الهی توصیف کرد و از اقتصاد مقاومتی به عنوان حلقه مفقوده در احیای فریضه زکات نام برد.
آیت الله سید محمد سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در جلسه شورای زکات استان قم که با حضور اعضای ستاد زکات استان در آستان مقدس حضرت معصومه (س) برزگرا شد اهل‌بیت (ع) را نور خدا در زمین توصیف کرد و اظهار داشت: تاریخ گواه داده است که دشمنان همواره در مسیر رسالت انبیا و تحقق اهداف رسالت، با ایدئولوژی‌های گوناگونی مانع‌تراشی کرده‌اند، در حالی که خداوند متعال همواره یاور انبیا و حافظ شجره طیبه رسالت بوده است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) به تشریح اهمیت تمسک به ریسمان الهی در ادبیات زیست معیار اسلامی پرداخت و گفت: اهل‌بیت (ع) نور خداوند در روی زمین هستند، از این رو دشمنان پیوسته در تلاشند تا این انوار الهی را خاموش کنند؛ بر این اساس اگر مؤمنان متمسک به ولایت و کتاب آسمانی و دین خداوند باشند دشمنان نمی‌توانند در اهداف پلیدشان موفق شوند.

امام‌جمعه قم  اقامه نماز و پرداخت زکات را مصداق یاری اهل‌بیت (ع) و احیای شعائر الهی توصیف کرد و اظهار داشت: اقامه نماز و ادای زکات هم نور خداوند در زمین است به‌شرط این‌که مردم کمک کنند و آن‌ها را به‌جای بیاورند تا نور خدا روشن بماند و خاموش نشود.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به این‌که یکی از راهکارهای بقای نور الهی در روی زمین کمک به محرومان جامعه است، ابراز داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در برپایی و پرفروغ شدن این نور الهی سهم بسزایی دارد؛ بر این اساس همدلی مسؤولان استان قم می‌تواند در احیای این فریضه الهی تأثیرگزار باشد و این اتحاد و اجتماع می‌تواند سبب خیر و برکت شود درحالی‌که در تفرقه، رسالت‌ها فراموش می‌شود و کارها پیش نخواهد رفت.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در پایان با بیان این‌که لبیک به ندای مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی می‌تواند راه گشای بسیاری از مسائل باشد، گفت: اقتصاد مقاومتی حلقه مفقوده در احیای فریضه زکات است و باید بر این مدار برنامه‌ریزی جدی صورت پذیرد./۸۳۷/پ202/ی

ارسال نظرات